O bir Lamborghini =)=) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

O bir Lamborghini =)=)

Konu, 'Video' kısmında bbj_bt tarafından paylaşıldı.

  1. bbj_bt

    bbj_bt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.354
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    63
     
  2. habildinar

    habildinar
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.419
    Beğenileri:
    638
    Ödül Puanları:
    113
    :rolleyes: adamı yapıştırıyo koltuğa.....
     
  3. onur34

    onur34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    vuuuuuu vidyoyu izlerken ben bile gerildim felakett bişi bu alet ya :eek:
     
  4. Murat34

    Murat34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    757
    Beğenileri:
    167
    Ödül Puanları:
    43
    O bir adrenalin !!!
     
  5. ofb37

    ofb37
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    998
    Beğenileri:
    190
    Ödül Puanları:
    43
    bana verseler o makıneyii aynı benpuhaha
     
  6. bbj_bt

    bbj_bt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.354
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    63
    Hayal kurmak güzeldir:D

    ben bile kurarım bunun abi:D

    bu arabada dikkat ettigim bir şey var diger videolarda.. Kadran olarak gorunen orta ekran farklı videoda devir saati oluyor:D sanırım değişiyor

    güzel bi özellik
     
  7. brave

    brave
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.302
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    63
    Offf offf diyorum başka bisey demiyorum sen ne güzel seysin yaaa :D:D
     
  8. nri7

    nri7
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    28
    Lambo tarihinin en iyi aracı olarak görüyorum aventadoru
     
  9. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Gt R35 içinde aynı videoyu hazırlasalar çok daha etkileyici olur :)
    Ama lambo bi efsane büyük bi ruh taşıyor:eek:key:

    xx
     
  10. emre_

    emre_
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    nasıl bi hızlanıyo ya :D
     

Sayfayı Paylaş