Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Nice Yaşlara (FNASİF) faruk abi :)

Konu, 'Doğum Günü Tebrikleri' kısmında ZGR tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    faruk abim yeni yaşının huzur saglık ve bol para getirmesini dilerim
    nice yaşlara faruk abi :)
     
  2. GÖKHAN33

    GÖKHAN33 SCW Üyesi

    1.948
    26
    48
    doğum günün kutlu olsun Faruk abi....nice mutlu senelere sevdiklerinle....
     
  3. DOUKAN

    DOUKAN SCW Üyesi

    3.410
    84
    48
    Faruk abi nice mutlu senelere sağlıklı,huzurlu,bol kazançlı iyiki varsın...
     
  4. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    nice yıllara abicim.
     
  5. gökhan

    gökhan SCW Üyesi

    2.719
    36
    48
    nice yıllara abi
     
  6. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    özgür bizim siteden baktınmı?doğum günü tarihine:D
     
  7. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    abilerin abisi doğum günün kutlu olsun....
     
  8. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    facebook tan baktım abi:D

    ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

    faruk abi hangisi dogru:D
    sitedeki mi facebooktaki mi:D
     
  9. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    ne önemi var ki biz her gün kutlasak da faruk abimize az...
     
  10. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    aynen gokhan abı :)
    cok haklsıın
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş