Nerde bu aksesuarlar | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Nerde bu aksesuarlar

akharun

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Yaş
39
#1
arkadaşlar yabancı sitelere bakıyorum acayip bol çeşit ve güzel fiyatlara bi ton aksesuar ve yedek parça var.
güzel yurdumda ise bişe bulmak için deli gibi arayıp birde fahiş fiyat çakıyolar.
bu işe bi el atalım en güzel, en ucuz ve en bol çeşitleri bulup hem ihtiyacımızı giderelim hemde sitede ihtiyacı olan veya bulmak isteyen arkadaşlara yol gösterelim
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#2
ne gibi aksesuar lazım abi onları söylersen birinde varsa sana yardımcı olur
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#3
vergi vergi vergi...bi de ellerinde olmamsı.gümrükte tutuyorlar malları yada sen isteyince sipariş veriyorlar
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,928
Beğeniler
2,637
#4
ben 1 haftadır aksesuarlarla uğraşıyorum canım çok sıkılıyor benimde...
 

eroldursun

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
368
Beğeniler
42
Yaş
37
#6
tr de herşey sıkıntı zaten
normal olan bişi yokkki :mad:
bende bikaç bişey taktırmayı düşünüyom arabaya
bakalım benim parçalar ne kadar zamanda gelir
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#9
arkadaşlar servislerde normal parçanın bile stoğu yokki aksesuarın olsun burı türkiye daha alışamadınızmı

geçenlerde arkadaşın aracının benzin pompası bozuldu yetkili seat servisinde 3 gün parça bekledi
 

sourson

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
659
Beğeniler
94
Yaş
32
#10
bende Çift egzoz ucu taktırmak istiyorum fi,yat nedir arkaşlar?