muhakkak deneyin | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

muhakkak deneyin

Konu, 'Memnunum' kısmında whiteline-XL tarafından paylaşıldı.

  1. whiteline-XL

    whiteline-XL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.636
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    ilk defa arabamı farklı yerde yıkattım.

    bostancı yanyoldaki shell benzinliğinin sokağında shell turcas'ın merkezinin tam karşısındaki oto yıkamada yıkattım arabayı. sonuç süper. deneyin pişman olmazsınız. 17 tl alıyorlar. ama yalan ama doğru 3M in ilaçlarını kullanıyormış.
     
  2. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    525
    Ödül Puanları:
    113
    yıkamaya veriyoruz bu paraları ama yemin ederim acıyorum ya
     
  3. whiteline-XL

    whiteline-XL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.636
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    kanka ben verdiğim paranın karşılığını ilk defa tam olarak aldım. dene pişman olmazsın.
     
  4. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    ben kendim yıkıyorum ;) hele şu aralar yagmur falan yok fiberli bezle hafif ıslatıp siliyorum iki günde bir cillop;)
     
  5. whiteline-XL

    whiteline-XL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.636
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    kanka aslında en güzeli ama işte benimki biraz büyük kaçıyor o iş için:D
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    pederde transporter vardı bi ara hiç elimi sürmezdim direkt makineye:)
     
  7. whiteline-XL

    whiteline-XL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.636
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    e anca kanka puhaha
     
  8. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    evet orda bende yıkattım güzel yıkıyolardı sonunda anadolu yakasına bi meguıars açıcam öyle görünüyo güzel bi yer bulup....
     
  9. whiteline-XL

    whiteline-XL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.636
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    hayırlısı olsun. kartaldan ileriye olursa benden 5 araba:)
     
  10. BurakK

    BurakK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    28
    Görkem gelde körtapalara bi detaylı yaparım garajda
    Hatta yaptırmak isteyen varsa 100 liraya yaparızda :)
     

Sayfayı Paylaş