Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Motor Soğukken

Konu, 'Cordoba' kısmında orkun tarafından paylaşıldı.

  1. orkun

    orkun SCW Üyesi

    176
    0
    16
    Merhaba arkadaşlar aracım çok düşük derecede çok kötü çalışıyor ilk marşa basarken araç yerinden oynuyor sanki küt diye vuruyor resmen sarsma yapıoyor her dizel cordoba böylemi...:(
     
  2. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Biraz sallantılı çalışıyorlar.
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    özellikle bugünlerdeki gibi hatrı sayılır miktardaki soğuk havalarda her markanın dizel motoru bi sarsıntılı çalışır soğuk marşta..
    tabii eğer bu sarsıntı nası bişi bilmiyorum ama hakkaten fazla gibiyse tabii ki göstermekte fayda var..
     
  4. Gani

    Gani SCW Üyesi

    291
    1
    18
    o esnada koltukta seni sağa sola sallamasından falan bahsediyorsan üzülme yalnız değilsin :) soğukta da olsa bazen çok pürüzsüz çalışıyor bazen çok sarsıyor anlamadım. Acaba 3 silindirden dolayı marşa bastığın andaki pistonların diziliminden mi kaynaklanıyor diye düşünmüyor değilim
     
  5. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    3silindir bu motorlarda bu gayet normal fakat ben gene de motor kulaklarını kontrol ettirmenizi öneririm....:eek:key:
     
  6. biLaL

    biLaL SCW Üyesi

    1.581
    110
    63
    Eski Cordobacı olarak en şikayet ettiğim kısım oydu manesef genelinde var 3 silindir olmasıda başlıca özelliği ve okadar alışmışım ki o sese Leon aldığım il günün akşamı işten çıktım aracı çalıştırdım dışarı çıktım sonra bi daha arabaya bindim araba çalışıyo ben araba çalışmıyor diye maraşa basıyodum yanımda arkadaşım vardı döndüm abi olaya bahk araba çalışmıyo nası iyimi dedim marşı kapatınca arabanın çalıştığını anladım...
     
  7. Gani

    Gani SCW Üyesi

    291
    1
    18
    seviyoruz ama biz o titreşimi :) gül-diken hesabı
     
  8. demir_mert

    demir_mert SCW Üyesi

    100
    9
    18
    Yakıt aldığınız istasyonu değiştirin ve kaliteli Euro Dizel kullanın...
     
  9. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    anormal:)
     
  10. pckopat_6

    pckopat_6 SCW Üyesi

    189
    0
    16
    Hava 5 derecenin altına düştüğü zaman marşa basmadan önce 3-4 kere marş öncesi konuma getir kapat getir kapat kızdırma bujileri iyice kaynatsın öyle marşa bas bu kadar sarsıntıya sebep olmaz. Ama soğuk havada her dizel motor traktör gibi çalışır, bizimki üstüne bi de common-rail değil tam traktör:D Sarsıntı normal ama aşırı ise motor kulaklarını kontrol ettir. Dediğim gibi 3-4 kere ışıkların yandığı konuma getir kapat yine aşırı sarsıntı varsa kontrol ettir.
     

Sayfayı Paylaş