Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Lütfen yardim

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında chocolate_zeki tarafından paylaşıldı.

  1. chocolate_zeki

    chocolate_zeki SCW Üyesi

    47
    6
    8
    arkadaşlar bu ay içi araba alicaz 1.6 TDI CR Style 2011 model sunroof esp yok tcs var 2 parca local boya var el kadar biri sol arka camurluk biride sol arka kapida dogrultma ve local boyali bi arac var arkadaş 42.500 diyo son fiyatina sizce nasil almali miyim yoksa tsı yada fr mi bakmaliyim yakit bbenim için cok onemli onun için sıkısıp borc harc bu araci dusundum sizce ne yapmaliyim mantikli olan ney ne olur beni aydinlatin ve akil verin kullananlar memnun mu benzin ile arasinda fark varmi arac ile ilgili beni aydinlatirsaniz iyi olur
     
  2. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    yakıt onemlıyse dızel al ama yok yakıt sorun degıl dıyosan kesınlıkle fr :eek:key: bu arada dsg sanırım aracdsglerın bır cogunda kavrama sıkıntısı yasanıyor alacagın arac mutlaka garantılı olsun
     
  3. chocolate_zeki

    chocolate_zeki SCW Üyesi

    47
    6
    8
    valla kardesim otomatik deyil sanirim yanliş yazmişim heralde tam olarak bilmedigim için
     
  4. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    hayırlısı olsun dostum :)
     
  5. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Hayırlısı olsun yıllık kaç Km Yaparsın bi arabadan ne beklersin onlarıda yazarsan arkadaşlar daha net yardımcı olacaktır:eek:key:
     
  6. chocolate_zeki

    chocolate_zeki SCW Üyesi

    47
    6
    8
    yillik bi 10000 km yaparim taş catlasin oda en fazla yapicak oldugum km arabadan beklentim az yaksin cok gezeyim ve güzel gorunum konfor lastik sesleerini içeriye almasin seri olsun sessiz olsun ariza vermesin isterim
     
  7. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    tercih güzel yok borçlanmayım dersende 1.6 motor lpg li araçlara bakabilirsin yokıt değerleri gayet iyidir,,,
     
  8. Badoo

    Badoo SCW Üyesi

    43
    3
    8
    Benim araçla aynı özellikleri fiyatı iyi gibi geldi, benim araç 11000kmde bende 43 44 ten aşağıya vermek istemezdim. Ben bi depoyla 800 civarı yapıyorum basarsam 700km ama Manisa ufak yer sabahları işe 3km gidiyorum fazla yakıyo_Ortalamam 6.8 civarı gerçi daha 11000de ama azalırmı bilmiyorum
     
  9. chocolate_zeki

    chocolate_zeki SCW Üyesi

    47
    6
    8
    evet 1.6 motoru da düsündüm ama 8. valf ve sanruuf lu modeli yok 1. adet var sahibindende tam istediklerim gibi ama 38.500 istiyo bide 8 valf ondan korkuyorum
     

Sayfayı Paylaş