Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

LP560 vs. SLR vs. R8 vs. F430 vs. Gran Turismo.. (Drag)

Konu, 'Video' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    http://www.youtube.com/watch?v=9pXt5_aM1t4

    ---------- Post added at 16:50 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

    R8 söylemiyo ama çok çok büyük ihtimalle 4.2L V8'dir..
    5.2L V10 değil yani..
     
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    maserati nasıl okadar geride kaldı???
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    abi Gran Turismo'nun içinde yok yok ve o nedenle çok ağır kalıyo motoru da güçsüz kalıyo bu yüzden..normalde 400 küsür hp olması lazım..
     
  4. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    motor speclerı ne bu aracların hepsının
     
  5. leoni

    leoni SCW Üyesi

    278
    0
    16
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    LP560: adından da anlaşılcağı gibi 560hp 1500kg..
    SLR: 617hp en az 1700+ kg..722hp olanı var SLR722 diye geçiyo daha bile hafif olabilir bundan..çünkü fiyatı nerdeyse 2 katı normal SLR'dan..
    R8 V8 4.2L: 420hp o da 1500 küsür kg..
    V10 5.2'si 520hp bi parça daha ağırdır..
    F430: 500hp Leon TSI kadar falan..
    Gran Turismo: 400hp 1800kg. falan o da..S'i 30-40hp daha güçlü..
     
  7. HaKo

    HaKo Misafir

    acaba güç ağırlık olarak bi ortalama alıp mı kapıştırmışlar bu araçları yoksa slr zaten fazla güçlü değilmi diğerlerine göre ?
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ağırlık/güç olarak LP560'la kafa kafaya Hakan velakin videoda zaten belli oluyo.. :)
     
  9. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    motor guclerı bakınımdan en adılı masaratıcım olmus ama seklı yeter onunda :rolleyes:
     
  10. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    evet paylaşılmıştı..
     

Sayfayı Paylaş