Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

leon kumanda çalışmıyor

Konu, 'Teknik Destek' kısmında uxxx5 tarafından paylaşıldı.

  1. uxxx5

    uxxx5 SCW Üyesi

    5
    0
    1
    arkadaşlar 2 gündür.2006 leon aracımda kumanda sinyal gönderiyor ama kapıları açıp kapamıyor.pilide sağlam .manuel açınca alarm çalıyor.anahtarcıya gittim bilgisayara bağladı kumanda çalışıyor diyor ama kodlayamadı .orjinal anahtarı kumanda değil.başına böle bişi gelen arkadaş var mı yada vbilgisi olan.bana dediği kumanda senkronizasyonu bozulmuş.kumanda olmadan da kullarım ama alarmı nasıl susturacam vede flaşrler yanıyor sürekli:(

    acil yardım.
     
  2. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    aynı sorun bendede oldu kardeşim normal kitleyince korna çalıyor iyi anahtarcı ustan varsa 5 dk hallediyor ben iki usta gezdim ikincisi halletti 85 tl ile 135 arası yeni sustalı kumandayı kodladık cip le alakalı bi sorun pili takarken bile cipe zarar verebiliyorlarmış tamiri düzen tutmuyor 1 hafta dayanmadı tamir ettirdim suan sorun kalmadı hem daha uzaktan alıyor
     
  3. eşrefli

    eşrefli SCW Üyesi

    103
    0
    16
    aynı sıkıntı benim toledoda var kapıyı her açışımda alarm çalıyo kumanda içindeki şip kopmuş tekrar lehimlettim elektronik cihazla kontrol ettiler tamam dediler ama araca tanıtımını yapamadılar yedek anahtarımda kumanda yok şifresini falan biliyorum ama nasıl tanıtacam ankaraya 150 km uzakta köydeyim civarda yakında servisde yok bilen arkadaş varsa yardım etmelerini rica ediyorum.
     
  4. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    ankara merkeze aracınızla gitmeniz lazım yada kayseriye gilip gidiyorsanız ben yardımcı olurum kodlama için ekipmanı olan anahtarcılar yapabilir sorununuzu çözerler bazı cipler uymuyor ama illaki uyan cıkıyor kayseride 85 tl ile 135 arası yapılıyor
     
  5. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    anahtarcı değilde servise uğramanız sorununuzu çözecektir
     
  6. uxxx5

    uxxx5 SCW Üyesi

    5
    0
    1
    cevaplar için tşkkr sanırım servis yolu görünüyor
     

Sayfayı Paylaş