leon kaput keçesi | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

leon kaput keçesi

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında haluk_dongel tarafından paylaşıldı.

  1. haluk_dongel

    haluk_dongel
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşlar şu kaputun altında bulunan keçeyi çıkarıp yıkasak acaba sıkıntı olur mu? çünkü cama yakın kısımda biraz kirlenme olmuş, gözüme batıyo, acaba yıkama sonrası nasıl olur, bi de nasıl yıkamalıyız, hangi ürünleri kullanmalıyız?
     
  2. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    Haluk Sakın Su vurma pestil gibi olur...
    nemli bir bezle silmeni tavsiye ederim..
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. Stylance

    Stylance
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    o keceden benim aracta yok nerden temin edebiliriz?
     
  4. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    servisten yada belki çıkmacılardan
    ör; oto2000
    googla yaz çıkar kazım ustaya selamımı ilet yardımcı olur ;)
     
  5. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    araba fırçasını hafif ıslatıp yapabilirsin ama kesinlikle çok sulu olmasın sarkar ve çok kötü bir götüntü oluyor
     
  6. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    benimkide baya kirli babama dedim tazzikli su ile yikat die :rolleyes: yikattirmayim o halde
     
  7. arthur

    arthur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.365
    Beğenileri:
    1.746
    Ödül Puanları:
    113
    ben bilmiyodum yıkattım şimdi benim ki sarktı orta daki tutacak sürekli çıkıyo bombeden dolayı
     
  8. altıpatlar

    altıpatlar
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    11.344
    Beğenileri:
    2.113
    Ödül Puanları:
    113
    bildiğim o keçe akrilik iplik karışımlı plastik olmayan malzemeden yapıldığı için
    suyu yiyince şişer gönyesi bozulur hafif basınçlı hava vursanız halı temizliği gibi çıkar...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    iyi ben kurtardim yikatmiycak pasamm siliyom aksama geri batiyo motorun ustu toz hep sehre inmiyoki araba :D
     
  10. haluk_dongel

    haluk_dongel
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    63
    bana dua et o zaman bak abi! :)
     

Sayfayı Paylaş