leon fr kış lastiği tercihi | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

leon fr kış lastiği tercihi

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında erdinc97 tarafından paylaşıldı.

  1. erdinc97

    erdinc97
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    2016 leon fr 125 - 17 fr jant için 4 adet kış lastiği alıcam daha önce herhangi bir marka kış lastiği kullanmış arkadaşlardan tavsiye lazım
    --- Mesajlar birleştirildi, 29 Ağustos 2016, İlk Mesaj Zamanı: 26 Ağustos 2016 ---
    Üşenmeyin iki yorum yapın beyler konuyu açalı 3 gün oldu :)
     
  2. goku

    goku
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.670
    Beğenileri:
    1.388
    Ödül Puanları:
    113
    Michelin alpin öneririm

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. ahturkoz

    ahturkoz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    goodyear ug 9(1500 1600 civarı) yada petlas wv651(900TL) 225 45 17
     
  4. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    lassa almada ne alırsan al.
     
  5. hsynckrr

    hsynckrr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    lastik konusunda tavsiye verebılecek bır bırıkımım yok ancak bugun Beykoz Acarkent orman kapısı yolu uzerındekı pirelli bayiisinde lastıklerde kampanya oldugunu gordum. Belkı ılgılenenlerın işine yarar dıye paylasmak ıstedım.
     
  6. erdinc97

    erdinc97
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    michelin çok pahalı alpin 2.400 e geliyo ben teki 300-400 arası olucak şekilde max 1500 falan bütçe ayırdım
    --- Mesajlar birleştirildi, 3 Eylül 2016, İlk Mesaj Zamanı: 3 Eylül 2016 ---
    yorumlar için teşşekkürler bu arada herkese
     
    Bunu beğendi. goku bunu beğendi.
  7. goku

    goku
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.670
    Beğenileri:
    1.388
    Ödül Puanları:
    113
    Bunu beğendi. ugurmcw bunu beğendi.
  8. Dangerousgoodkit

    Dangerousgoodkit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    18
    Elimde 500 km kullanılmış ortala 225-40-18 fr ımdan olan lastikler mevcut..


    Life vest under Your SEAT..
     
    Bunu beğendi. ugurmcw bunu beğendi.
  9. RedCupRacing

    RedCupRacing
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    43
    Lastikler kışlık mı ? Ne kadar istiyorsunuz?

    ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. Dangerousgoodkit

    Dangerousgoodkit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    18
    Hocam sanırım fr siparişi vericem tekrar..vermez isem fiyat konusunda tekrar haberleşiriz..


    Life vest under Your SEAT..
     

Sayfayı Paylaş