Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon Far Sensörü...

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında samuel-beto tarafından paylaşıldı.

  1. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Arkadaşlar merhaba herkes iyi akşamlar... Size bir sorum olacak Benim Leonumda far sensörü var biliyorsunuz hava karardığında karanlık ortama girdiğinde otomatik yanıyor... Auto modda kullanıyorum ama şöyle bişey var auto modda Yani gündüz vakti gündüz farları devreye girmiyor acaba bunun bir ayarı yada kontrolü varmıdır? Bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum...
     
  2. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    leonun yol biglisayarı ibizadan daha iyimi bilmiyorum ama vw lerde yol bilgisayarında ayarlanıyo büyük ihtimalle sizinkindede öyledir
     
  3. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.519
    1.589
    113
    leon da ne zamandan beri gündüz farı var?gündüz farı derken?
     
  4. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Gündüz farı Yani park lambaları Leonları bildim bileli var...
     
  5. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Yol bilgisayarına bakmadım ama ordan ayarlama ihtimali var hocam bakmam lazım....
     
  6. ynr03

    ynr03 SCW Üyesi

    996
    108
    43
    ben bişe anlamadım valla,parklarınmı yanmıyor yani?
     
  7. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    gündüz farından kastınız parklarsa parkların yol bilgisayarda olduğunu sanmıyorum en fazla vag comla yapılır heralde auto dayken yanmasını istiyorsanız
     
  8. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Hocam Parklar yanıyor bir sıkıntı yok... ama auto moddayken gündüzleri gündüz farı devreye girmiyor akşamları farla beraber yanıyor...
     
  9. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Aynen öyle autodayken gündüzleri yanmasını istiyorum ama akşam karanlıkta farla beraber yanıyor... Bir servise yolum düştüğünde bağlatırım bilgisayara sağol hocam...
     
  10. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    önemli değilde hocam tek sorun onlar gündüz farı değil yanmaması normal ama ekstra olarak yanabileceklerini düşünüyorum
     

Sayfayı Paylaş