Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon ; Baskı Balata...

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında samuel-beto tarafından paylaşıldı.

  1. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Arkadaşlar merhaba. dün değişik bir tecrübe yaşadığım için böyle bir başlık açmak istedim... Kardeşimin 2 aylık Yeni Opel Astrası var 3000 km'de Dün Kaputtan dumanlar ve balata kokusu gelmeye başladı. Kalkışlarda araba debriyaj kaçırıyor. Hemen servise götürdük baktılar aradılar ve Balata yanmış baskı balatanın değişmesi gerekiyor dediler 3000 km de sıfır arabanın balatası bu kadar kolay nasıl yanar? baskı balata yakmak bu kadar kolaymıdır? Neyse Kullanıcı memnuniyeti adına garanti kapsamına soktular... Merak ettiğim Bizim Leonlarda Baskı balata ömrü nedir? Ve yakmak bu kadar kolaymıdır açıkçası bu olaydan sonra debriyaja basarken korkar oldum bilgisi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim...
     
  2. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    Geçmiş olsun öncelikle ve garantiye girdiğinede adınıza sevindim araçlarda baskı balata ömrü diye bir yok bence kullanıma bağlı olarak 3000 km dede yakabilirsiniz 100.000 km de kullanıla bilir tabi bu kullanılabilirlik dahada fazla olabilir tamamen kullanıcıya bağlı bir parça 120.000 km de leon olan arkadaşım var geçen genel bakıma girde baskı balataya bakmalarını özellikle istedik elfrenin çektiler kaçıncı vitese attılar bilmiyorum bir vitese taktılar taş gibi dedi.
     
  3. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    aracı çok mu zorladınız. yokuş kalkışlarda yarım debriyaj fazla yaparsanız baskı balatayı bitirisiniz o yüzden ya sonuna kadar basın debriyaja yada tamamen çekin hatta ayağın üzerinde durması bile ömrünü azaltabilir.
     
  4. ynr03

    ynr03 SCW Üyesi

    996
    108
    43
    canını çıkardım,80binde bitti ve değişti geçen sene.aracım 2006 model...
     
  5. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    1 km dede bitebilir bir kaç dakika da benim gibi 240 bin kmde de değiştirile bilinir :) nasıl kullandğına bağlı
     
  6. gurkan

    gurkan SCW Üyesi

    65
    0
    6
    2003 leon 3 ay önce 110 bin km değiştim daha da bitmemişti :)) Daha çok Kullanıcıya bağlı bi durum.
     
  7. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Hocam şimdi olayın ayrıntılarını öğrendim; Bizim hayta kız arkadaşına araba kullanmayı öğretiyormuş ayak debriyajda gidince ön kaputtan siyah duman gelmeye başlamış... Şimdi oturdu kafamda çünkü normal kullanımda bitmesi imkansız...
     
  8. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Aynen Hocam serviste aynı şeyleri söyledi ayak üstünde basmadan dursa bile zararı olur falan dedi... Yine ucuz atlattı bizim hayta oğlan kullanıcı hatasını garanti kapsamına sokmayı başardı.... :)
     
  9. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Leonların baskı balatasının böyle uzun ömürlü olması hoşuma gitti hocam. Opel forumlarına baktım yeni astralarda kronik sıkıntı falan konu açmışlar. Leonda böyle bir durum olmaması sevindirici...
     
  10. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Hocam aynen öyle kullanıcının debriyajla olan ilişkilerine bağlı bizimkiler yokuş aşşağı viteste inerken debriyaja tam basılı iniyorlarmış :D eeee araç isyan etti anlaşılan...
     

Sayfayı Paylaş