Leon Alarm hakkında yardım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Leon Alarm hakkında yardım

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında taner1905 tarafından paylaşıldı.

  1. taner1905

    taner1905
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar merhaba formda arattım ama bu konu ile ilgili bir başlığa ulaşamadım sizden yardımlarınızı bekliyorum.
    2011 seat leon 1,6 tdi dsg araç aldım bunun kitapçığında falan alarmdan bahsediyor kumandadan açılmayınca devreye girer kendi orjinal anahtarı ile kapılar açılınca aracı çalıştırmanız için 15 sn bekler sonra devreye girer falan diyor.
    bu yazılanları denedim ama herhangi birşey olmadı acaba araçta alarm özelliğimi yok, yoksa bunun açılmasımı gerekiyor yazılım ve benzer bir şekilde.
     
  2. gökhan

    gökhan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.719
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    Bence bunu servisi arayıp sorsanız daha sağlıklı bilgi alacaksınızdır
     
  3. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    alarm eksta olarak sunulan bir donanım aracı alırken istemediyseniz yoktur
     
  4. swotr

    swotr Misafir

    leon makyajlilarda alarm opsiyonel, sonradan taktirilabiliyor hareket sensorlu olarak, servislerde
     
  5. mete

    mete
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    402
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    alarm hepsinde olması gerek, hareket sensörlü, kilitlendikten sonra araç içinde hareket olunca çalıyor, camı açık bırakıp kilitleyin sonra arabanın koltuguna dışardan dokunun çalmaya başlar, bende bilmiyordum tesadüf buldum, bi kerede annem içerdeyken aracı kilitledim, annem hareket edince alarm çaldı, korktu kadıncağız :D
     
  6. taner1905

    taner1905
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    vallahi bu makyajlı kasada da herşeyi opsiyonel yapmış doğuş sağolsun.
     
  7. taner1905

    taner1905
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    bende yazan bazı şeyleri denedim fakat bir türlü devreye sokamadım ender abininde dediği gibi makyajlı kasalarda opsiyonel hale getirmiş olabilirler
     
  8. swotr

    swotr Misafir

    maalesef oyle yagmur sensoru, otomatik yanan far, esp, kararan dikiz aynasi, alarm.. cikarmislar nasil bir makyajsa ters yonde.. arabayi birakmislar en azindan :D
     
  9. swotr

    swotr Misafir

    evet taner .. bende var saniyordum, dene dene cikmadi.. sonra anladik cikardiklarini makyajlilarda .. sonradan taktirdim serviste
     
  10. taner1905

    taner1905
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    ender abi ne kadara nerde taktırdın. bi taraflarını kırıp döküyolarmı aracın işçilik nasıl yani
     

Sayfayı Paylaş