Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

leon 5*112 olcusunu 5*120 ye cevrılırmı?

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında hellchaosdead tarafından paylaşıldı.

  1. hellchaosdead

    hellchaosdead SCW Üyesi

    85
    7
    8
    Slm arkadaslar..Bıldıgınız uzere leonlarımızın (2006 ve sonrası)bıjon aralıgı 5*112..Bunu 5*120 ye cevırmek ıstyorum..Nedenı ıse bmw nın jantlarının nerdeyse tamamına hastayım:) Flans ıle cevırıldıgını bılıyorum fakat asgarı 2 cm tekerler dısa cıkıyo ofsetlı bı jant aldıgınızda aracın tekerler yan arabanınmıs gıbı duruyor..Hem flansı yapan ustanın cok ıyı olması lazımkı yolculuk yaparken aklında devamlı soru ısaretı olmasın..Bu yuzden pek tercıh etmek ıstıyorum..Aklımda bmw nın fren dısklerını alıp takmak var..Hem olcusu hemde spor serısı bı hava kanallı dıskını alırsam daha guzel bı freneaj sahıbı olurum sanırım..uyumlulugu konusunda pek bı bılgım yok ama arastırmaya devam..Asagı yukarı flans yaptırmakla aynı fıyata gelıyor fakat cok daha saglam olucagı kanaatındeyımmBu konuda yardım bılgı vs.. tecrubelı arkadaslardan beklıyorum..Benım gıbı farklı olculerde jant takmak ısteyen arkadaslarda tahmınen vardır.....
     
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    bilezik diyorlar onla çevriliyor ama nereden bulunur ne kadardır hiç bilgim yok .... bilen birilerinden yazan olur
     
  3. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    + 1903
     
  4. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Teknik ve maddi kısmına bakmadan bile, taş yerinde ağırdır derler. Bmw jantlı Seat, bana garip gelirdi.
     
  5. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Bende bu konuda çağlar abiye katılıyorum aslında ama zevk meselesidir diye bi yorum yapmadım ;)
     
  6. hellchaosdead

    hellchaosdead SCW Üyesi

    85
    7
    8
    bu bilezik flansmı oluyo yada alternetıf bısımı tam bılmıyorum:)Valla bbs modelleri cls modeli bunlar benım cok hosuma gıdıyor..Bızım araclara uygununu aramadıgım yer kalmadı desem yerıdır..Bı tane bulabıldım 17 inc onada 1000 lıra gıbı rakamlardan bahsedıyorlar..O yuzden bu sekıl bı dusunceye kapıldım..
     
  7. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz SCW Üyesi

    990
    128
    43
    bilezik dediğimiz olay küçük farklılıklar için ve jantın yerine çok rahat oturmasını sağlar 5*112 ye yani bizim araçlara bilezikle uyan 2 ölçü daha var 5*110 ve 5*114.3 ölçüleridir bileziksiz olmaz ama :)
     
  8. hellchaosdead

    hellchaosdead SCW Üyesi

    85
    7
    8
    eyw. hocam onlarada bı bakım belkı ıstegımı bulurum..
     
  9. hellchaosdead

    hellchaosdead SCW Üyesi

    85
    7
    8
  10. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Flanş la bilezik aynı şey değil ki ama ...

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş