Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Lena teyp için AUX kablosu

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında Axethrower tarafından paylaşıldı.

  1. Axethrower

    Axethrower SCW Üyesi

    29
    16
    3
    Merhaba arkadaşlar,

    Aşağıda gözüken kabloyu deneyen yada kullanan oldu mu acaba?
    Eğer kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?
    EBay'de bu kabloyu 10GBP'ye yani 36TL'ye buldum.

    Çalışma şekli şöyle olsa gerek:
    -Kabloyu teybin arkasındaki en üst en sağ yuvaya takıyoruz.
    -Kablo tesisatını teybin altındaki boşluktan çıkartıyoruz.
    -Kabloya mp3 playerımızı bağlayoruz.
    -Teypten CD'yi seçiyoruz.
    -Müziğimizi dinliyoruz.


    kablo.jpg
     

    Ekli Dosyalar:

  2. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.705
    113
    Bana sorarsanız bunu 10 liraya hallederler. Oto elektrikçisine bir danışın
     
  3. Axethrower

    Axethrower SCW Üyesi

    29
    16
    3
    Mini ISO 8 konnektörlü kabloyu malesef sorduğum 4-5 oto müzik/ses dükkanı bilemedi.
    Bir tanesi şemasını bulup arkadan direkt lehimlemeyi teklif etti, onu da ben istemedim.

    En sonunda E-Bay 'den 4$ 'a free shipping ile buldum. Yani 7TL gibi bir fiyata ama 15 günde elime geçmiş olacak.

    Geldikten sonra eğer uyarsa montajını yaptırıp deneyimlerimi paylaşacağım sizlerle.

    Başlığa LENA yazdım ama ALANA ile de uyumlu çalışıyor.

    Selamlar,
     
  4. Axethrower

    Axethrower SCW Üyesi

    29
    16
    3
    Merhaba arkadaşlar,

    Sonunda kablo geldi ve haftasonu denemeleri yapıp aux kablosunu çalıştırabildim.Cep telefonum ve oblio mp3 çalar ile çok iyi bir ses aldım.
    Kalitesiz kaset adaptöründen bıkanlar yada bir kabloya 160TL vermek istemeyenler için resimli bir anlatım ekliyorum, umarım kullanacakların işine yarar.

    Eğer siz yapmak istemezseniz işin ehli bir oto ses ustasına yaptırabilirsiniz.

    Herhangi bir sorunuz olursa memnuniyetle cevap veririm.


    seat-aux-ilhan.jpg
     
  5. acar15

    acar15 SCW Üyesi

    3
    1
    3
    Benin araba seat ibiza Alana marka track cd çalar var üzerinde sizin Lena marka teyp ile gösterdiğiniz şema aynı ben cd6 tuşunu kullanacağım galiba
     
  6. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Gürkan kardeşim SCW ye hoşgeldin... alttaki linkten kendini tanıtırsan sevinirim...

    http://www.seatclubworld.com/kategori/Üyelerimiz.4/
     
  7. eserbaba

    eserbaba SCW Üyesi

    800
    499
    63
    hocam iyi düşünmüşsün, ben senin gibi uğraşmadım. kasetten aux çıkan sistem var bende. hiç uğraşmadım, kasedi taktım bağladım cep telefonuma. canavar gibi ses.
     
  8. Micqrop

    Micqrop SCW Üyesi

    336
    136
    43
    AUX Çıkışı olmayan teyp lere aux çıkışı mı veriyor bu aparat?
    Bu bir devrim o halde :D
     
    Bunu beğendi. eserbaba bunu beğendi.
  9. eserbaba

    eserbaba SCW Üyesi

    800
    499
    63
    valla öle bildiğin kaset çalar,kablo ile cepten müzik keyfi.adamlar yapmış aga.
     
    Bunu beğendi. Micqrop bunu beğendi.
  10. Micqrop

    Micqrop SCW Üyesi

    336
    136
    43
    Parçayı bulsak montajı kendimiz yapabilirmiyiz ki acaba
     

Sayfayı Paylaş