lastik havası iniyor | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

lastik havası iniyor

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında eserbaba tarafından paylaşıldı.

  1. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    arkadaşlar valla bu lastik işinden sıkıldım. kışlıklar vardı, lastik havası yavaş yavaş iniyordu. Dedim siboblardan filandır, kış ayı malüm filan. Geçen bir baktım yine iniyor inceden. Siboblar yeni, lastik yeni, hava 2 ay oldu basalı.Anlayamadım arkadaşlar. Yardımcı olurmusunuz?
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  2. leon sport

    leon sport
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.718
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    83
    bütün lastiklerdemi oluyo ?
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    kirlisakal ve eserbaba bunu beğendi.
  3. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    2.242
    Beğenileri:
    1.867
    Ödül Puanları:
    113
    nitrojen bastır abicim en temizi
     
    KİREÇ, kirlisakal ve eserbaba bunu beğendi.
  4. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    ön 2 lastik sadece
    --- Mesajlar birleştirildi, 24 Haziran 2016, İlk Mesaj Zamanı: 24 Haziran 2016 ---
    bastırıcam kardeşim de, nedeni nedir bilemedim.
     
  5. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.743
    Beğenileri:
    5.673
    Ödül Puanları:
    113
    jantda eğrilk vardır.anlattığına gore illa kaçak gözüküyor..havalardan da yapar.tam inmez 36 psidir bi bakarsın 32 psi olmuş :)
     
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  6. KİREÇ

    KİREÇ Trakya Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    6.581
    Beğenileri:
    5.561
    Ödül Puanları:
    113
    gözden kaçan bir vida olabilir mi acabao_O
    yada metin abimin dediği gibi jantlarında eğrilik vardır...
     
    seckin2001 ve eserbaba bunu beğendi.
  7. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    akşam gösterdim, bir jant eğri çıktı ama diğerini bilemedik. @kirlisakal abimiz haklı çıktı.
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  8. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.743
    Beğenileri:
    5.673
    Ödül Puanları:
    113
    jantcılar düzeltiyo eğriliği...sürekli basıncın düşmesi hoş bir durum değil...gecmiş olsun eser ivedikte baktırırsın
     
  9. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    abi yok düzeltemedi. çok uğraştık ama olmadı. İdare etsıkıntı olmaz dedi. eyvallah saolasın
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  10. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.606
    Beğenileri:
    6.865
    Ödül Puanları:
    113
    jantların da catlak yada yamukluk olabılır bı kontrol ettır
     
    Bunu beğendi. eserbaba bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş