Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Lamborghini Navarra Concept..

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
  2. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    Bu ne bee, Japon arabalarına benzemiş olmamış.
     
  3. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Bende beğenmedim lamborghini nin zerafetini bozmuş ve çok kaba yapmış aracı
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    neden Umut'um Reventon çok mu insancıl bişi.. :)
    Reventon resmen hayvan ya..
     
  5. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    bende cok begenmedım yanı ama lambo lambodur aga:D
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    aga'nı yesinler.. :D :D
     
  7. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    ama yiğitim reventonun çizgileri zaten lambo çizgileriyle aynı bunu şişirdikçe şişirmişler sen hangi aracında yuvarlak çizgiler gördün :D
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bu araba böyle çıkarsa proteini fazla kaçmış gibi aşırı kaslı bi görüntüsü olur.. :)
    ben beğendim canlı görmek her şeyi değiştirir zaten..muhtemelen uzun süre seyretmek ister insan..
     
  9. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    evin ortasına alalım masa olarak dursun :D
     
  10. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bi adam beyaz bi Lambo ya da F430'du sanki evin içine park ediyodu fotoları vardı bi ara 'nette araba bembeyaz ev de aynen öyle çok uyumluydu.. :)
     

Sayfayı Paylaş