Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Lamborghini Aventador Reklamı..

Konu, 'Video' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
  2. ERK_RS

    ERK_RS SCW Üyesi

    2.834
    80
    48
    ne denebilir ki.. aracta ki durus, bakis zaten inanilmaz guzel.. boyle sesler falan da eklenince alasi geliyor insanin :)
    reklam amacina ulasmis yani :)
     
  3. PORO

    PORO SCW Üyesi

    2.440
    371
    83
    turuncu rengin bu kadar yakıştığı başka bi marka yok...mükemmel bi araç...
     
  4. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    çok güzel araç allah var. okadar yükseklerde gözüm yok gallardo olsun yeter bana :D
     
  5. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Bildiğim Kadarıyla; Lamborghini Fabrikası Traktör üretimi için kurulmuş ilk olarak, daha sonra Ferrari ile çıkan bi tartışma ve bunun inada dönüşmesi üzerine Markanın bu gün geldiği nokta.. ;)
     
  6. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    aynen pancar motoru üreticisi :p
    ferrari sevmiyorum lambo akar
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Aynen, Zaten Fiat satın almadımı Ferrariyi; geliştirecekmiş.. :D
     
  8. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    İlginç reklam, görselliği bir yana, 2 adet mesaj vermiş olabilir diye düşündüm
    1. Yarılan topraktan çıkacak Cupra dan kaçıyor?
    2. Dünyanın sonu geldiğinde parası olan kurtulacak?
    :) Ben olsam böyle bir markada fotoşop kullanmazdım.
     
  9. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    ahhh ahhh hayalim benim bu lamborghini dövmesini bile yaptırdım boğanın :D
     
  10. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    1. Bi SEATcının Olası bir otomobil Reklamından umduğu "Doğal Beklenti"..

    2.Yeni bir dinmi ortaya çıkıyor ne..

    :D
     

Sayfayı Paylaş