Kurtbil Can ve Aux Volkan'ın Askerlik Anı Fotosu.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Kurtbil Can ve Aux Volkan'ın Askerlik Anı Fotosu..

Konu, 'Fotoğraf' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    [​IMG]
     
  2. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.219
    Ödül Puanları:
    113
    hişşştt noluyo orda :D :D
     
  3. RED SHARK

    RED SHARK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.869
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    ana noluyor orda
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    valla Youtube'a koymuşlar ordan aldım.. :D
     
  5. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    285
    Ödül Puanları:
    83
    alemsiniz beyler:)
     
  6. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Yiğit yumurcaksiniz afacansiniz diyorum inanmiyorsunuz aksam aksam yine guldum:)
    Sen karsı atağa hazır ol bu gece:)
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    yumurcak da olduk yahu..
    abi 4 parmak sakalım var ya.. :D :D :D
     
  8. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    kel ben senın yanına brakırmıyım olm bunu :) gece gece kasındın sen fecı seyler sarcam basına:)
     
  9. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.219
    Ödül Puanları:
    113
    Eyvah,ortalık karışacak gibi gözüküyor.. :D
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    piskopat bi hatun sarmadığın sürece kabulümdür.. :D :D
     

Sayfayı Paylaş