Kardeşim | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Kardeşim

Konu, 'Doğum Günü Tebrikleri' kısmında kfy tarafından paylaşıldı.

  1. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.906
    Beğenileri:
    5.457
    Ödül Puanları:
    113
    Nice mutlu senelerin olsun tüm sevdiklerinle gökhanım
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  2. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.015
    Beğenileri:
    6.470
    Ödül Puanları:
    113
    Eyvalah abi sağolasın,buraya geldigimde 18 dim,yaşlandırdınız beni:)
     
  3. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.906
    Beğenileri:
    5.457
    Ödül Puanları:
    113
    şimdide 21 oldun da
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. altıpatlar

    altıpatlar
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    11.344
    Beğenileri:
    2.113
    Ödül Puanları:
    113
    değerli abim nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.015
    Beğenileri:
    6.470
    Ödül Puanları:
    113
    Eyvallah kardeşim,sagolasın..
     
  6. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.853
    Beğenileri:
    2.562
    Ödül Puanları:
    113
    mutlu yıllar dilerim abi, buraya geldiğinde 36 idin cezmi baba sayesinde 18 lik delikanlı oldun :)
     
  7. KİREÇ

    KİREÇ Trakya Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    6.134
    Beğenileri:
    5.202
    Ödül Puanları:
    113
    Sağlıklı huzurlu ve mutlu nice yaşlara abicim
     
  8. Absolut

    Absolut
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.093
    Beğenileri:
    2.407
    Ödül Puanları:
    113
    GÖKİŞ ABİM NİCE YILLARI SAĞLIK VE SEVDİKLERİNLE GEÇİRMENİ DİLERİM İYKİ DOĞDUN VE İYKİ BİZİMLESİN :birthday::cake::drink::drink::drink::drink::drink::drink::drink::drink::drink:
     
  9. Mertkan

    Mertkan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Nice senelere abi.Umarim hep birlikte cinconlulari kizdiririz :D

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.355
    Beğenileri:
    6.598
    Ödül Puanları:
    113
    Mutlu yıllar


    Seat candır
     

Sayfayı Paylaş