Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Kapı Höparlörü

Konu, 'Müzik Ve Multimedya Sistemler' kısmında prolcay tarafından paylaşıldı.

  1. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Selam Arkadaşlar,

    Birkaç gündür arka sol kapı hoparlörümden bir cızırtı geliyor. sanırım fazla yüklendim ve patlattım :))
    arabanın ses performansından memnunum eğer patladıysa yenisini sevistenmi almalıyım.
    fiyatları hakkında bilginiz varmı?. ya patlamama haricinde başka bişey olmuş olabilirmi?
    yani üsttekli kapağımı gevşedi yada içinde bi vidamı düştü ?

    teşekküürler.
     
  2. ynr03

    ynr03 SCW Üyesi

    996
    108
    43
    öndeki koruma kapağını ince bi düz tornavida yardımı ile sökün,hoparlör direk karşınızda:) daha sonra karşınızdaki hoparlörün evvela körüklerini bi kontrol edin çünkü mıknatıstan falan atmıyo kolay kolay orjinal hoparlörler,yırtarsa körükten yırtmıştır.ve bahsettiğiniz durum sanırım bunu gösteriyor.yani körüğü yırtmışsınız tahminimce.
     
  3. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    servisten alacağına aynı paralara al dışardan harika 2 kolan al tak yürü bence en fazla ses sitemi garantiden çıkar (garanti varsa)
     
  4. clascocuq

    clascocuq SCW Üyesi

    459
    29
    28
    dostum aynı şikayet bende de vardı yuksek sesde ince bi cızırtı geliyo dimi . servisde kapının acma mandalının ıcerde bir yeri o sesi yapıyomuş onu sabitlediler ses kesildi . bi baktırmanı tavsiye ederim.ama şimdi ön kapıdan ses geliyo.:)
     
  5. nedjo

    nedjo SCW Üyesi

    623
    5
    18
    Bende de var yüksek seste sol arkada cızırtı. Kapı açma mandalınadn oluyorsa ben de baktırayım ona bi ara. Ama tabi servise gitmek içimden gelirse birgün :)
     
  6. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    körükten yırtık değilse bakır sargısı gitmiştir..aslında saranlar var ama 20 liraya koca hoparlörü sarıyorlar da istanbulda saran varmı bilmiyorum..
    ama al bi mid takım bak keyfine
     
  7. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    sardırmaya değmez bence servise de bi dünya para verilmez. en iyisi Jbl'in yada infinity'nin düşük seri mid takımlarında alıp takmak
     
  8. ynr03

    ynr03 SCW Üyesi

    996
    108
    43
    mid takımlarını alıp takıcam diyosan anfi gerekicek bunu hesap etmiyomuyuz:)
     
  9. safaks

    safaks SCW Üyesi

    263
    28
    28
    Zaten jbl in ve intfinity nin giriş seviyesi midleri çine düşünce artık beş para etmez oldu.. Orjinal kolonlarından daha çabuk ele alır olduk.. Aman dikkat.. Yapıcaksanız güzel bi mid takımı kullanın.. 140 150 liranızı çöpe atmayın..
     
  10. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    servis bana leonlarda bu kronik dedi benimde sağ arka kapıdan geliyordu yaptılar sesi kesti.
     

Sayfayı Paylaş