Kapi hoparlörü | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Kapi hoparlörü

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında alper.06 tarafından paylaşıldı.

  1. alper.06

    alper.06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    183
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar iyi günler

    Benim leonda sol arka kapı üst taraftaki hoparlörden bazı müzik tonlarında bir cızırtı geliyor bu konuda yardımcı olacak carmı acaba insanın bazen çok canını sıkıyor.
     
  2. gulerokan

    gulerokan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    234
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    43
    kardeşim bendede aynı sorun hoparlörleri değştirecktim araştırmalarım sonucunda o sesin kapıdan geldiğini söyleyen çok ark var bakalım bi musait zamanda servise gidersem göstericem
     
    Bunu beğendi. habildinar bunu beğendi.
  3. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    Walla bazen benimkinde de geliyor, arada varsa çözümünü bilen söylesin :)
     
  4. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.190
    Beğenileri:
    476
    Ödül Puanları:
    0
    benim bütün leonlarımda gelıyodu o ses :) kronik bir sorun bu hepsinde var nedense
     
  5. agape666

    agape666
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    hemen derdınıze derman olayım aracımı bu sikyetten 3. kez servise gonderdım ve servis tarafından ve benım tarafımdan araştırmalarım sonucu sıkan sonuc sudur :
    ilk dogus oto esenyurta gonderdım emre bey , sevgili avektekı arkadasların cam filmi yada airbag sensoru nu degişirken tellerın kabloların yanlış yerlerden geçirildiğini bir kaç klipsin kırıldıgını hepsinin onarıldığını sorun olmadıgı soylendı
    gitti geldi yine aynı aveke gittim hesap sorayım bide hani iki dkda yediklerini naneyi bi ozurle toparlarlar belkı diye murat denen bi insan evladı varona gosterdım, inanılmaz rahatsız edici bi ses geliyo bana dediği şu ; b ben olsam bunun için kapıyı elletmem ama istiyosan kapıyı komle soker inceleriz dedi aman dedim yapabılseydınız onceden yapmazdınız size saglam gelen bozuk çıkıyo. cıktım geldim sonra yine goz bebegım doğus oto esenyurtu aradım aracım aldırdı emre bey bu kez sorunun kapı kılıdının gevsemiş olduugundan kaynaklandıgını soyledıler tum iç aksamın izole edildiğini elden geçtiğini soylediler arac geldiğinde kontrol etme geregi bile duymadım akşam muziği açtığımda yine inceden az bi ses geldiğini farkettim delirdim aldım elime feneri gecenın karanlığında ses geldikçe elimle bastırdım parcaların uzerıne en sonunda kumas kaplamalı parcanın bi kosenın biraz fazla oynadıgını fark ettim hafif dısa cektım baktım alt kosedekı tırnak kırılmıs elimle basınca ses kesılıyor

    simdi benim size sorum ben bu tırnagı nasıl onarırım yada ses gelmeyecek sekılde sıkıstırırım
     
  6. galiiip

    galiiip
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    hoparlörun patlak olup olmadıgını anlayabılırsınız herlde eger patlak degılse hemen dısındakı kapaktn kaynaklanan bır ses buyuk ıhtımalle o pastık parcayı cıkarın cıvt taraflı bant ıle altını ızole edın kapagın oturdugu yerı ses buyuk ıhtımal gıderılır basıt bır ıslem..
     

Sayfayı Paylaş