Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

!!!işte yeni tamponum!!!

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında Şeker Adam tarafından paylaşıldı.

  1. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    bügün sabah 8 den saat 12:30 a kadar uzun arayıslarımız sonucu 4 adet tampondan en temızını bulana kadar arda ıle canımız cıktı.butun hurdacıları tek tek gezdım.en temız tamponu kaptım.uzun pazarlıklar sonucunda 150 tl ye tampon ve orta petegı aldım.bı taneda ha var tampondan almak ısteyen arakdaslara duyururlur.fıyatı 250 tl ıstıyo satan adam.benım aldıgım tamponun ıc kısımda hafıf kırık vardı ama aldıgım yer yaptırmıs. yapılmıs 250 tl olan ıse ıc ksmında hıc bı kırık falan yok.mehmet abı saolsun bana sıs peteklerını de yolluyo allah razı olsun.sadece boyatma ve takma ıslemı kalıyo.onuda artık bı boyacı bulup halletcez bakalım cok yakında fotoların devamı gelıcek....:D
    [​IMG]
    [​IMG]:D
    bıtmısı bunun aynısı olucak lıp ve su kucuk bal peteklerıde sıparıs verdım.bu tamponun aynısı olarak gerı donucem.
    [​IMG]
     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Hayırlı Olsun Ogün Çok Yakışıcak :)
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    saolasın serhat acayıp heycan var..cocgum olsa bu kadar olur yanı
     
  4. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    haırlı olsun aracın durusu degısecek..
     
  5. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    hayırlı olsun kanka
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    hayırlı olsun ogun valla yenı kasa olunca cok guzel bulunyo,omere cupra tampon aradık sanayının altını ustunu getırdık yınede cıkma bulamamıstık :)
     
  7. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    hayırlı olsun şeker
     
  8. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    herkeze tsk.can valla ankarada ınanılmaz bır leon tamponu var ıbızayı ınanılmaz zor buldum.leonda da stylance tamponu cok fazla yıgılı 100 tl ye verıyolar.
     
  9. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    hayırlı olsun ogün. :)
     
  10. DeLoN

    DeLoN SCW Üyesi

    161
    0
    16
    Hayırlı olsun. Güzel fiyat..
     

Sayfayı Paylaş