Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Ibiza Yan ayna ısıtması

Konu, 'Mk2+Mk3 (1993-2002)' kısmında seal tarafından paylaşıldı.

  1. seal

    seal SCW Üyesi

    52
    2
    8
    Arkadaşlar selam,
    Aracım 2007 model Elegance Ibiza
    Malum kış bastırdı ve aynalarımdaki ısıtmaları bir türlü devreye sokamadım. Bu özellik aracımda yok mu yoksa bir sorunla mı karşı karşıyayım?
     
  2. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    aynanın ayar yerını ortada bıraktıgın zman devrede olur.eger olmuyosa sıgortasını kontrol et
     
  3. seal

    seal SCW Üyesi

    52
    2
    8
    Ortada unutsak yaz kış caşılacakmı yani? İlginç. :) Benim eski arabada arka cam rezistansına bağlıydı.
     
  4. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    walla benım aracta orda ıken calısıyo bılıyorum ama zaten bu zaman kadarda bı ıse yaradıgını zannetmıyorum.belkı kendı etrafındakı bı kac su damlasını goturuyodur.:)
     
  5. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ortadayken belli bi ısının üstünde isteseniz de çalıştıramazsınız zaten..tam dereceyi bilmiyorum ama gayet iyi ayarlamışlar zaten..ben onu klimatronika sıcak üflediğinde anlıyorum aynaların da ısındığını..
     
  6. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    bence derec3e ıle ılgılı 4 derece oldugunda nasıl dın sesı gelıyo o ses gelınce ve ısı dusunce calısıyo olabılır.
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    4 derece biraz düşük bi derece bence biraz daha yüksek bi sıcaklıktır..
    az önce onu tartışıyoduk Erya'da İsmail usta olmadığından muallak kaldı..
     
  8. adolphe006

    adolphe006 SCW Üyesi

    33
    0
    6
    aynaların ayar dügmesi ortada olunca calısıyor yagmurlu havalarda ortada bulundurmanı tavsıye ederım yoksa gereksız yere calısmıs olur.çok guzel bır özellık aynalarda yagmur damlası bırakmıyor.
     
  9. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Elegance larda ısıtmalı ayna özelliği var mı..?
     
  10. EAGLE01

    EAGLE01 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    179
    2
    0
    ben arka cam rezisatansına bağlı diye biliyorum
     

Sayfayı Paylaş