Ibiza Cupra2 | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Ibiza Cupra2

Killah

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
233
Beğeniler
0
Yaş
28
#1
Arkadaşlar kendime cupra2 düşünüyorum bu aralar, ancak pek bir bilgi bulamadım. Kullanan tanıdığım da olmadığı için hiç bilgim yok, acaba kısaca bahsedebilir misiniz? Almaya değecek bir araba mı vs. vs. Çok teşekkürler şimdiden. :confused:
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#2
ayberk arakdasımız kullanıyo sana en ıyı bılgıyı verıcektır.hemde satmayı dusunuyo.
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#3
aynen ayberk yardımıc olur
 

Efe

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
825
Beğeniler
1
#5
ayberk Cupra2 hakkında istediğin bütün bilgileri sana verir arabasını satıyo zaten kazasız tertemiz beyaz Cupra2 ;)
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#7
ankrada bı tane mavı var ama ayberkın arac herseyı yenı yapıldı bakımlar falan.
 

Gtı

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
557
Beğeniler
3
Yaş
29
#9
En iyi bilgiyi sana ayberk vericektir ama ibiza cupra2de olan motor benim aracımdada olduğu için bende bi kaç bilgi veriyim.

İbiza Cupra2'ler Ve Golf Mk3 GTİ 16V'ler ABF Dohc Motora sahiplerdir Dohc motorun açılımı Double Over Head Cam(Üstten çift egzantrikli demek).

Bu motorların yağına suyuna tüm bakımları yapıldığı taktirde 450bin-500bin arası ömrü olduğu söyleniyor.Eğer bu arabanın sağlam yürümesini istiyorsan kilometresine çok dikkat etmen gerekiyor Özellikle Yorulmamışını bulmaya özen göstermeni tavsiye ederim.Kolay Gelsin.
 
Üst Alt