• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

H4 Xenon hakkında :)

Sinan

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
318
İsim
Sinan ALTUĞ
Plaka
35VR865
Halojen ampul sevdamı terk etmek durumundayım sanıyorum :) xenon için tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı, uygun fiyatlı olup da aynı zamanda kaliteli olan? :) mtec 350 civarı, monza ise 200-250 arası. Monza için kötü bir şey duyan var mı?
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
İsim
ogün özcan
Nereden
Ankara
Plaka
c coupe
zıcek var yenı cıktı
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
Ben monza kullandım, sağlam ve sorunsuz.
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
Hemen söyleyeyim Sinan xenon takamıyorsun aracına :( Ecu kilitleniyor . Doğuş oto teknik destekle hala görüşmelerim sürüyor bu konu ile ilgili yeni model leon, ibiza ve exeo araçlarına xenon takamıyoruz ecu kilitliyor hatta yanıyor. Bu parçada her araç için farklılık göstermekle beraber 600 tl ye yakın bir maliyet tablosu çıkarıyor. Biraz daha sabredin bu konu ile ilgili bilgi vermeye çalışacağım
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Yaş
36
İsim
Ozan Akgül
Nereden
İstanbul
Plaka
34MOD49
monza iyidir gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. ben olsam Mtec ten uzak dururdum

---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:14 ----------

son noktayı Mert abi koymuş zaten :)
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Yaş
30
İsim
Melih
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TM 4707
Mert abi ne diyorsun ne ECU'su içime kurt düşürmesene :) Geçen gün Erya'ad bişeyler söylemiştin de şakasına söyledin sandım ben :D

6 aydır kullanıyorum ben arabanın beyni hala sağlam ama ilerde bi sorun çıkarır mı sence? Yoksa başta çıkardı çıkardı, bişey olmazsa bi daha bişey olmuyo mu ilerde de?

Bu arada gerçek mtechleri hem de H4 mtechleri 350ye bulamzsın sinan. Bulsan bile çakma mtechtir onlar söyliyim.

H7 fiyatlarından yaklaşık 75-100 TL fazladır H4'ler bu arada. 200e de H4 monza oldugunu sanmıyorum. Gerçi belki bu aralar fiyatlar daha da ucuzlamış olabilir bilmiyorum uzun zamandır bakmadım fiyatlara.
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
Valla forumda üyeliği bulunan bir arkadaşımız yaşadı bu durumu onunda hem normal farlarında hemde sislerinde xenon vardı ecu sü kilitlenmişti allahtan yanmamıştı lakin yanan olduğunu duyduk :( Yoksa bende philipsi n xenonunlarını getirdim 8 k lık h4 h7 h3 hepsinde elimde kaldı xenonlar :( Sizin iyiliğiniz için söylüyorum yoksa hepinizin araçlarına takar elimdeki malıda eritirdim.
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Yaş
30
İsim
Melih
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TM 4707
O konuda hiç şüphem yok zaten. Neyse şimdilik bi sorun yok bakalım inşalah da olmaz.
 

Sinan

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
318
İsim
Sinan ALTUĞ
Plaka
35VR865
Hemen söyleyeyim Sinan xenon takamıyorsun aracına :( Ecu kilitleniyor . Doğuş oto teknik destekle hala görüşmelerim sürüyor bu konu ile ilgili yeni model leon, ibiza ve exeo araçlarına xenon takamıyoruz ecu kilitliyor hatta yanıyor. Bu parçada her araç için farklılık göstermekle beraber 600 tl ye yakın bir maliyet tablosu çıkarıyor. Biraz daha sabredin bu konu ile ilgili bilgi vermeye çalışacağım
Otobanda gözüne far tutulmuş tavşan gibi kaldım şu an

nasssı ya? Ne kadar süre içinde olmuş abi bu olay? Hani mesela 1 hafta içinde ters bişey oldu oldu olmadı tamamdır gibi bir durum var mı? Yoksa her an ECU yu elimize alma ihtimali var mı..? Doğuş oto teknik destekten öte, ispanyayla konuşsan abi daha iyi olmaz mı? Sonuçta Doğuş Otonun tutumunu biliyoruz bu garanti işinde :)
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
Sinan ispanyolca ve ingilizce dil kurslarını daga tamamlamadım :D o yüzden biraz daha sürecek bu olay :)
 
Üst Alt