• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

GUN30 Style Front Splitter ( Custom LIP )

Jackie

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
527
Beğeniler
0
#1
Ön tamponumun standart hali havaya bakıyordu ve gözümüze batıyodu biraz. Bu durum bizi fikir arayışlarına sürükledi..Çevreye baktığımız zaman çoğu araçta MK1 cupra lipi uygulandığını gördük ve farklı bişeyler yapmak istedik..Hako ile birlikte düşündük taşındık ve bu olaya girmeye karar verdik.. Türkiye'de zaten bu tarz bir uygulama olmadığı gibi dünyaya baktığımız zaman buna yakın olan fakat bize göre yine eksiklikleri olan splitter'lar gördük..Uzun lafın kısası şu an dünyada eşi olmayan bir lip yaptırdık ve montajını yaptık.. Desteği için Hako'ya burdanda teşekkür ediyorum..

edit : Zafer Abimin deyimiyle GunTCC.. :D

edit2: gündüz fotoğrafı aşağıya eklenmiştir..

Fotoğrafları akşam çektiğim için pek belli olmuyor , fakat daha sonra aydınlıkta resimlerini çekip koyarım..











 

Jackie

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
527
Beğeniler
0
#3
Abim senin yorumun çok önemliydi benim için, bugün canlı canlı gördün ve beğendin ya daha ne diyim ki ben :) Gurur duydum :) İlk ve tekiz abi, daha planlarımız var ..Cenklere geçiyimde ordan sana projemizi atıcam ben :)
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Beğeniler
2
#4
güzel kardeşim kendini hiçbir zaman küçümseme iyiliği örnek al , ama bir bok olmadığı halde bunu örtmek için maske takanlar gibi böbürlenme kibirli olma zaten kendinle gurur duyman için bunlar yeter gerisi teferruat , hayatın her dalında sen istedin sen yaptın beğendin istedin yaptın içine sindimi sindi gerisi boş ben demişim başkası demiş ne fark eder sen istedin mi bitmiştir ..
projeleri görelim hakoyu da görücem bu arada selam söyle bol bol benden .... :mad:
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
32
#5
Cok basarili olmus..ciziksiz kullanin
Malzeme nedir?
Cunku kaldirima surtulmesi cok muhtemel bir parca..
Maliyeti nedir?
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
32
#7
Hahah estafrllah abi yigidi oldur hakkini yeme gayet guzel olms
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Beğeniler
2
#8
seni tanıdığıma çoookkk memnun oldum aslan
 

Jackie

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
527
Beğeniler
0
#9
güzel kardeşim kendini hiçbir zaman küçümseme iyiliği örnek al , ama bir bok olmadığı halde bunu örtmek için maske takanlar gibi böbürlenme kibirli olma zaten kendinle gurur duyman için bunlar yeter gerisi teferruat , hayatın her dalında sen istedin sen yaptın beğendin istedin yaptın içine sindimi sindi gerisi boş ben demişim başkası demiş ne fark eder sen istedin mi bitmiştir ..
projeleri görelim hakoyu da görücem bu arada selam söyle bol bol benden .... :mad:
Abim benim çok sağolasın :) A.s abim söyledim , o da selam söylüyo :)

Cok basarili olmus..ciziksiz kullanin
Malzeme nedir?
Cunku kaldirima surtulmesi cok muhtemel bir parca..
Maliyeti nedir?
Çok teşekkürler Volkan. Malzeme kauçukla plastik arası bişey, kırılma ihtimali sıfır, denedik kıramadık öyle söyliyim.. Maliyeti 400 TL
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
32
#10
O zaman baya iyi ama maliyet de iyiymis:))

Zafer abi ben de seni tanidigim icin cok memnun oldum
 
Üst Alt