Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

gaz kesici

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında arthur tarafından paylaşıldı.

  1. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    arkadaşlar birşey sorcam deneyeniniz var mı bilmem,ama acaba araç boşta iken gaza bastıgınızda devirkaçta iken araç gaz vermeyi bırakıyo benim ki 4000 devire gelince yemiyo bu normal mi yoksa degilmi bana bi gariplik var gibi geldi
     
  2. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    [MENTION=19934]Çöllü[/MENTION] [MENTION=17541]RedLine[/MENTION] [MENTION=22199]tugra kazım[/MENTION] [MENTION=23533]kaanoksuz[/MENTION] @reis
     
  3. EmreKLKSZ

    EmreKLKSZ FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    322
    105
    0
    abim benim frda da öyle 4k da kesiciye giriyor. Ama viteslerde 6,3 k
     
  4. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    paşam sıkıntı yok 4000 devirde keser boştayken normal bi durum panik yapma
     
  5. Mertkan

    Mertkan SCW Üyesi

    1.462
    823
    113
    Benim ibizada da öyle.Motor'a zarar vermesin diye 4000 devirde keser
     
  6. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    vallah saolun ya bende bi ara noluya dedim hemen test sürüşüne çıktım 7000 de kesti
     
    Bunu beğendi. serkanreis bunu beğendi.
  7. Şef

    Şef SCW Üyesi

    412
    121
    43
    Benim FR' da da aynı muhabbet oldu korkudan boşta gaza basamıyorum artık bidaha olur diye. Demek ki devir kesici yapıyormuş bunu. :) 4000 devirde gaz bi kesildi dedim heralde bişiyler düzgün gitmiyor. :D
     
    Bunu beğendi. arthur bunu beğendi.
  8. kamilaltun

    kamilaltun SCW Üyesi

    438
    80
    28
    boştayken koruma amçlı 4000 üstüne çıkmaz
     
    Bunu beğendi. arthur bunu beğendi.
  9. yukcell88

    yukcell88 SCW Üyesi

    1.521
    550
    113
    Skoda Octavia 1.6 TDI 2400 d/d' da kesiyor boşta, 2000 ibiza ise 6000 d/dpuhaha
    Turbolu araçta turboyu korumak için yaptıkları bir dava olsa gerek, bildiğim kadarıyla 4k d/d' de kapatıyor turboyu değil mi?
     
    Bunu beğendi. arthur bunu beğendi.
  10. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Normal bir durum ama isterseniz iptal ettirin. Benim ilk arabam olan civic si da yoktu yada vardı da iptal ettirilmişti. Dikkat edildiğınde güzel kullanıldıgında zevkli oluyor. Dayıyordum bazen aracı 9000 e :) isterlerse yaklaşsınlar :)
     

Sayfayı Paylaş