fren... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

fren...

Konu, 'Teknik Destek' kısmında OnurGungor tarafından paylaşıldı.

  1. OnurGungor

    OnurGungor
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    aracım 93 model ibiza 1.8 glxi...aracımda son 5 gündür yaşadığım sıkıntım yüzünden kafamı kurcalayan düşünceler için açtım umarım teknik bilgilerinizi döktürürsünüz :)

    -seyir halinde frene basmam gerektiğinde aracım zayıf bir frenleme tepkisi ile yavaşlamakta.

    -frene basıldığında pedal ileriye doğru gitmekte( yani pedala basıldığında ileriye doğru gitmekte)

    -frenleme tamamen zayıfladı ! ! !

    -4 ay önce ön fren balatalarımı değiştirmiştim fakat diğer fren ekipmanları ile ilgili herhangi bir bakım gibi durumu aracımda uygulanmadı ! !

    -babamdan fikir aldığımda ise ; westenhouse ( tam bilmiyorum nasıl yazıldığını affola...) yani merkez olsa gerek,tam basınç yapmıyor olabilir dedi,hortum kaçakları olabiliceğinden bahsetti,balatalar olabilir dedi,bir arkadaşım diskler bitmiş olabilir dedi ...

    -kafam karışık fakat araba tam fren basıncı göstermiyor. ! ! !

    yardımlarınızı bekliyorum ... maaşı alınca direk yaptırıcam ama ay sonu işte :D
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    disk, balata, hidroliklerde sıkıntı olabilir bence..
    Onur en kısa zamanda servise git ama..

    ---------- Post added at 08:19 ---------- Previous post was at 08:16 ----------

    hidrolikte kaçak olsa sağlam miktarda bi arkadaşımın başına geldi Kartepe inişinde, zincir kesmiş fren hidrolik kablosunu, fren varla yok arası diyodu..3-4 fren bonusundan sonra frenler nerdeyse tamamen gitmiş..

    hidrolik özelliğini yitirmiş olabilir..
     
  3. patrıot

    patrıot
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.839
    Beğenileri:
    290
    Ödül Puanları:
    83
    baglantı noktalarında olusabılecek bır acılmada sızıntı seklınde olur buda zamanla frenlerın zayıflayarak yok olmasına neden olur ıcınde kı hıdrolık frene basılmasıyla beraber basıncla kaybolmaktadır.

    yıgıt senın bahsettıgın durum farklı bır nokta fren hortumunu kesersen frenler tamamen kaybolacak arkadas zayıflamasından bahsedıyor.

    fren tertıbatında kacak var mı baktır belkı kalıperlerınde sorun olabılır en son nokta westıghause(fren merkezıne)baktır zamanla bu ekıpmanlarda sıkıntı olabılıyor
     
  4. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.987
    Beğenileri:
    5.515
    Ödül Puanları:
    113
    disklerin daha önce torna işlemi gördümü?arkalar senin kampana ise orada bir ayar istiyor olabilir sana tavsiyem bu işlemlerin için servise sakın gitme basit bir işçilikle kurtara bilirsin merkezin tamir takımı değişimi vb.
     
  5. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    evet aynen oyle sanayı lerde sadece fren işi yapanlar oluyor 15 dk da sorun bellı olur kısa surede ve uygun sekıldede hersey yapılır
     
  6. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    Frenler neden tutmaz?


    - Fren ana merkezinden, tekerlek fren merkezlerinden veya hortum ve rekorlardan hidrolik kaçağı olursa frenler tutmaz.

    - Balatalar aşınırsa frenler zayıflar.

    - Fren merkezinden hidrolik kaçağı olursa, balatalar yağlanır ve frenler tutmaz.

    - Fren ayarı bozulursa, balatalar ısınır ve frenler zayıflar.

    - Westinghouse'da arıza olursa frenler zayıflar veya tutmaz.

    - Hidrolik yağı çok eskidiğinde ve fren boruları patladığında frenler boşalır.
     
  7. serkanreis

    serkanreis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.771
    Beğenileri:
    545
    Ödül Puanları:
    113
    bence fazla trafiğe çıkma yaptırana kadar dikkat et
     
  8. OnurGungor

    OnurGungor
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    borular değişebilir diye tahmin ediyorum,merkezden şüpheliyim,inanın allaha emanet gidiyorum bu aralar ! üzücü de olsa :( ... bi inişte denedim arabayı ön lastikler kilitleniyo yani frene seert basınca tutuyo fakat normal frenleme esnasında fren pedalı ileriye doğru boşluktaymışcasına gitmekte ! ... ben anlamadım bu işi ... sabahtan sanayi kapısına uğricam ..hayırlısı bakalım ... verdiğiniz bilgiler için ayrıca teşekkür ederim ... inşallah pahalıya mal olmaz :)
     

Sayfayı Paylaş