FR Arıyorum... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

FR Arıyorum...

Konu, 'Arıyorum' kısmında 06 gökhan 629 tarafından paylaşıldı.

  1. 06 gökhan 629

    06 gökhan 629 SCW Üyesi

    200
    39
    28
    Arkadaşlar merhaba aracımı yeni sattım ve kırmızı sunrooflu FR arıyorum temiz hasar kayıtsız hatasız boyasız km si düşük tertemiz olması tercihimdir...saygılarımla...
     
  2. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    8.496
    6.157
    113
    Hayırlısı olsun arkadaşım umarım istediğin gibi bir araç bulursun

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.638
    113
    Hayırlısı olsun kardeşim... gönlünde yatan aslanı bulabilmen dileklerimle...
     
  4. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.809
    1.828
    113
    Inşallah bulursunuz.
     
  5. SERDARaga

    SERDARaga SCW Üyesi

    53
    16
    8
    Beyaz dusunurseniz var..
     
  6. 06 gökhan 629

    06 gökhan 629 SCW Üyesi

    200
    39
    28
    teşekkür ederim arkadaşlar..
     
  7. 06 gökhan 629

    06 gökhan 629 SCW Üyesi

    200
    39
    28
    Sattığım beyazdı zaten şimdi bide kırmızıya bineyim diyorum ama yinede bi bakmak isterim sunroof varmı...
     
  8. SERDARaga

    SERDARaga SCW Üyesi

    53
    16
    8
    Sunroof, bixenon, deri doseme var..[​IMG]
     
    Bunu beğendi. PATRON bunu beğendi.
  9. 06 gökhan 629

    06 gökhan 629 SCW Üyesi

    200
    39
    28
    fiyat ve km nedir kaza boya falan varmı çizik göçük vs..
     
  10. SERDARaga

    SERDARaga SCW Üyesi

    53
    16
    8
    Pm atildi..
     

Sayfayı Paylaş