Cut Out | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Cut Out

Konu, 'Satıyorum' kısmında WeLeT tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. WeLeT

    WeLeT
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Yaklaşık 5 ay oldu hiç bi sıkıntısı yok anında açılıp kapanabilio..Komple herşeyiyle vericem elektrik tesisat vs..

    Not: Kenardan boru çıkan tiplerden değildir susturucu olan tiptir..

    Fiyat olarak 250 düşünüyorum ama alıcılara ikramım olur..

    Bu da videosu.. Gerçekte daha tok bi ses var videoda kötü çıkmış..

    Telefon: 0537-892-kırk4-yetmiş4 - Umut

     
  2. tolga34

    tolga34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    hayırlı satışlar umutum
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  3. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    Hayirli satislar kardesim
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  4. WeLeT

    WeLeT
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Teşekkürler..
     
  5. leeveent

    leeveent
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.117
    Beğenileri:
    208
    Ödül Puanları:
    63
    hayırlı satışlar kardeşim..
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  6. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    güzel sesi var gerçekten... hayırlı satışlar..
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  7. WeLeT

    WeLeT
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Teşekkürler :)
     
  8. Mus+

    Mus+
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.849
    Beğenileri:
    204
    Ödül Puanları:
    63
    Hayırlı satışlar...
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  9. bbj_bt

    bbj_bt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.354
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    63
    hayırdır millet cıkarıyor sistemleri baska plan mı var
     
    Bunu beğendi. WeLeT bunu beğendi.
  10. WeLeT

    WeLeT
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Teşekkürler..

    Aynen abi yerine SS komple kit gelicek :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş