Chip Tuning ??? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Chip Tuning ???

Konu, 'Tuning' kısmında mystyl tarafından paylaşıldı.

  1. mystyl

    mystyl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar Ben ve benim gibi aklının bir köşesinde Chip Tuning düşünen arkadaşlar için, Chip Tuning yaptıran arkadaşlar yorum ve öneride bulunabilirlermi acaba ??

    Chip tuning düşünüyorum bu aralar aşağı yukarı fiyat olarak neye patlar ? :confused:

    Ayrıca nerelerde yaptırabilirim garantili olarak? Yarın ABT partneri Kadıköy pentaoto gidicem bir aksilik olmazsa onun öncesinde görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum. :p
     
  2. omercanilica

    omercanilica
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.109
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    dunya nın parasını odersın ABT'ye sahsen onun dısında yaptırılcak yer boll .....
     
  3. mystyl

    mystyl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Ömer mesela nereler paylaşabileceğin garantili güvenilir yerler??
     
  4. joker_dd

    joker_dd
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    325
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    walla kardesim ben 4 araba yaptirdim bugune kadar.hic bi sorun yasamadim.bundan sora alcagim dizel araca ilk yapacagim sey chip olcak.cok abartilmadigi surec hicbisey olmaz.
     
  5. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    ABT ye para vermenın hıc bır mantıgı yok,garantılı olmasınında nedenı adam zaten yeterınce parayı topluyo,herhangı b sorunda zaten sen arabanı sıgorta yaptırmıs gıbı bsey olursun.Custom yazılım tercıh edersen daha memnun kalırsın.bu arada motor ne ?
     
  6. mystyl

    mystyl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Leon 1.4 TSI Stylance
    Birde ABT'nin sitesinde tuning sonrasında 160bg ve 250nm tork diyor custom yazılımla bu değerler yakalanabilir mi ?
     
  7. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaslar aracına yazılım yapıpta turbosu degısen 2-3 arac bılıyorum bu neden oluyor acaba??? turbo bu kadar yuku kaldıramıyormu??
     
  8. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Yıgıtte custom yazılım var Ps chıptunıng(barbaros bayraktar) gayet memnun o da yazar cızer. 1.4 tsı da 150bg gıbı cok gzl b deger aldı sadece yazılımla,yalandan b fıltresı var kose bucak b yerde duran ondan bsey almamıstır zaten:D
     
  9. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    yıgıtınkı 152 hp can lutfen +2 hp ekle:)
     
  10. mystyl

    mystyl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    O +2 de filtredir.. :D
     

Sayfayı Paylaş