Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Çekiş problemi + Balata problemi

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında erdemkn tarafından paylaşıldı.

  1. erdemkn

    erdemkn SCW Üyesi

    10
    0
    1
    Merhaba

    Aracımı alalı 1 ay oldu. Almadan önce ustaya götürdüm herhangi bir problem olmadığını belirtmişti. Ama ben şöyle bir sorun fark ettim. Araç yokuş yukarı durup kalkmak istediğimde çok zorlanıyor. Hatta yokuş kalkış desteği olmasına rağmen 1. vites de aracı dik bir yokuşta zorlukla çıkartabiliyorum. Bu zorlanmadan hemen sonra araçta fazlasıyla balata kokusu oluyor. Baskı balatada problem var mı emin olamadım.

    Aracım Seat Leon 1.2 TSI
     
  2. sinceler

    sinceler SCW Üyesi

    1.049
    304
    83
    kardeşim yokuşta debriyajın bir hakimiyeti kalmadıysa yani gaza yüklenmeden debriyajdan ayağını çektiğinde araç stop etmiyorsa baskı balata bitmiş demektir...
     
  3. erdemkn

    erdemkn SCW Üyesi

    10
    0
    1
    Bi arkadaşın tavsiyesi ile şunu denedim. El frenini çekip vitesi 3 e aldım ve arabayı düz biz zeminde kaldırmayı denedim araba stop ediyor. Bu durumda onun yorumu baskı balata da sorun yok diyor. bi ustaya götürücem en kısa zamanda ama aklıma şu takılıyor 1.2 TSI olması yokuşda problem olma sebebi olabilir mi ?
     
  4. Reis

    Reis SCW Üyesi

    744
    283
    63
    Baskı balatadan koku geliyorsa ve aracın kalkışlarda titreme yapıyorsa baskı balatan bitiyor demektir.
     
  5. erdemkn

    erdemkn SCW Üyesi

    10
    0
    1
    Daha önce baskı balata değiştiren var mı ? kaç TL civarı olur bu iş ? birde özel serviste yaptırmak mantıklı mı yoksa yetkili servise mi gitmeliyim
     
  6. Reis

    Reis SCW Üyesi

    744
    283
    63
    Aracının garantisi devam ediyorsa yetkili servise gitmeni öneririm, fiyat konusuna gelince doğuş oto'da 1000-1250 TL arasında bir fiyat çıkar dediler.
     
  7. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    el freni ile stop etmemesi tamamiyle bi sorun olmaması anlamına gelmiyor. söylediğin belirtiler baskı balatanın bittigine işaret
     
  8. erdemkn

    erdemkn SCW Üyesi

    10
    0
    1
    garantisi devam etmiyor. Doğuş oto için 1250 normal fiyat ama benim için biraz fazla. şu durumda özel servise gitmek daha mı doğru olur sizce ?
     
  9. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    ist.aksaray gidip ww parçacısına ruhsatını ver baskı setini al ve bilindik ustana montajını yaptır.çoook daha uzuca mal olacak.
     
  10. Reis

    Reis SCW Üyesi

    744
    283
    63
    Fazla para vermek istemiyorsan en mantıklı yolu Cezmi abinin dediği gibi dışardan parçaları kendin alıp çok ucuza taktırabilirsin
     

Sayfayı Paylaş