Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Bu Plaka Nerede Mühürlenecek

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    Arkadaşlar..APP plaka derdinde falan değilim..
    ön plaka mı kare yapmak istiyorum...
    ama bir sorum bir sorunum var..
    aracımın ruhsatını istanbuldan aldım..adres olarak bana istanbuldaki adresime kayıtlı..
    ancak PLAKAM ---06--
    MTV ödediğimde..ise ankara vergi dairesi tarafından tahsil edildi dedi internet..
    şimdi ben plakayı kare yapsam...
    mühürü kim vurucak..

    normal plaka mühürle birlikte kaça mal olur..

    herkese teşekkürler
     
  2. Eastanbul

    Eastanbul SCW Üyesi

    15
    0
    1
    Bildiğim kadarıyla kendi plakanızla beraber ikametgahınızın bağlı bulunduğu trafik şubesine gidip talepte bulunuyorsunuz. Onlarda size şöförler cemiyetinin plaka basan birimine havale yapıyolar. Cemiyete paranızı yatırıp plakanızı alıyorsunuz tek mühürlü olarak daha sonra karakola gidip ikinci mühürü bastırıyorsunuz. Yalnız APP plaka bastırıp gitmeyin mühürlemezler, trafiğin normal karesinin de app'yle pek bi farkı yok hatırladığım kadarıyla.
     
  3. Erd3434

    Erd3434 SCW Üyesi

    431
    48
    28
    varol abı plakamı yenı degıstırmıstım bılırsın ozel plaka ıcın 41 ı ıstanbula cevırdım yalnız ne plaka verıyosan o plakayı verıyolar ben cok ısrar ettım tanıdıgım olmasına ragmen ıkı plakayıda nova yapıcaktım benım sadece 1 nova 1 duzdu kartalda plaka basım kagıdı aldım bostancı cadde gırısınde sagdakı karakolun yanında plaka basım yerı var orda 20 tl ye basılıyo orda tekrar sordum ıkısınıde nova olurmu dıe bız yaparız burdakı muhuru vururz ama trafık vurmayabılır dedı trafıge gıttım hıc kontrol etmeden muhuru vurdular cok pısman oldum yanı nova yapsaydım oburunude basıcaklardı senınde yaptırıcagın hangı ıkametın nerdeyse ordakı trafıkten yaptırıcaksın abıcım ama sen nova ıste tabı kontrol etmeden muhur vururlarsa:)
     
  4. ghost rider

    ghost rider SCW Üyesi

    1.966
    656
    113
    abi bana ulaş hallederim ister app ister normal çift mühür
    0 530 924 88 10
     
  5. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    herkese teşekkürler

    emre yarın yolcuyum antepe varınca ilk fırsata hemen arıyorum
    telefonunu kaydettim..
    teşekkürler
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    varol abi 14 TL kare plaka hiç app ile uğraşma en yakın trafiğe git plakamın birini yıprandıgı için yenilemek istiyorum diye dilekçe ver onlarda sana plakanı alıp cemiyete gidip yenisini bastır diye kagıt verecek cemiyete gidip o kagıdı verdiğinde ben 14 ödedim nizipte ne kadar bilmim ödersin kare mi dikdörtgen mi die soracak kare dersin yeni plakan basılır cemiyet mühürü vurulur onu alıp trafiğe tekrar gidersin trafikte mühürü vurur yapıştırırsın kargo yok telefon yok bişe yok en kolay ve ucuzu bu
     
  7. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    aracınında 06 plaka olması istanbula kayıtlı olması önemli değil ben yazın başında gökhanla gidip farklı yerin trafiğinden yaptırdım
     

Sayfayı Paylaş