Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Beyler bu çocok 17 yaşinda

Konu, 'İnternet Paylaşım' kısmında HAKTANFR tarafından paylaşıldı.

  1. HAKTANFR

    HAKTANFR SCW Üyesi

    377
    252
    63
    bu müzikler bize yapılmış :zipla



    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  2. tam12den

    tam12den SCW Üyesi

    367
    112
    43
    helal olsun çocuğa hangi kafalarda yapmıştır o müzikleri o ;) :eek:puhaha:ahkafam:
     
  3. gültekin

    gültekin SCW Üyesi

    609
    200
    43
    zevkler ve renkler tartışılmaz diye boşuna dememişler
     
  4. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    bilgisayara ve muzik programlarina asina herkes yapabilir yetenek degildir bu ve bence cok bakkal techno olmus
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. HAKTANFR

    HAKTANFR SCW Üyesi

    377
    252
    63
    Abi yapmayin ya bu pcden olacak bişey değil dj ve prodüksiyon kurslarinda eğitim veriliyor ayrica kulak lazim

    F-E-N-E-R-B-A-H-Ç-E
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    valla hakan bu isin egitimini alan arkadasim var londrada sadece pc ile ne sarkilar yapiyor
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. HAKTANFR

    HAKTANFR SCW Üyesi

    377
    252
    63
    Ama abi kulakta lazım gerçek. arkadaşında kulak olmasa nasıl yapabilir bende yapiyorum partilerde ara ara çalıyorum prodüksiyon da dahil ama djlik kolay zor kısım production yani EĞİTİM ŞART

    F-E-N-E-R-B-A-H-Ç-E
     
  8. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.024
    1.671
    113
    Güzel parça arkadaşlar bilenini vardir belki ama size video indirmenin bi yolunu söyleyim www. Dan sonra linkin yanina ss yazin ve entira basin sizi bi siteye yönlendiriyor kolayca indire bilir siniz :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş