• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

bagaj havuzu

Hean

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
15
Yaş
26
İsim
ONUR
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.6 Signo
Plaka
34ZP1710
Selam arkadaşlar mk2 ye bagaj havuzu vb bişey yaptıran varsa öneri verebilirler mi. Herkese hayırlı forumlar.
 

kirlisakal

Moderatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Yaş
45
İsim
Metin Emiroğullarından
Nereden
Manisa
Araç
Cordoba 1.4 TDI Stylance
Selam arkadaşlar mk2 ye bagaj havuzu vb bişey yaptıran varsa öneri verebilirler mi. Herkese hayırlı forumlar.
bauhaus da araba aksesuar kısmında var karton kutunun içinde :) üstünde arac marka kodları var reyon görevlisi yardımcı olacaktır.39 liraya aldım cordoba bagaj havuzunu..şuan kaç paradır bilmiyorum...internette bır cok satıcıda mevcuttur
 

Hean

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
15
Yaş
26
İsim
ONUR
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.6 Signo
Plaka
34ZP1710
bauhaus da araba aksesuar kısmında var karton kutunun içinde :) üstünde arac marka kodları var reyon görevlisi yardımcı olacaktır.39 liraya aldım cordoba bagaj havuzunu..şuan kaç paradır bilmiyorum...internette bır cok satıcıda mevcuttur
baktım bende internetten uyar mı bilmiyorum abi bagaj biraz ufak kestiremiyorum
 

Hean

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
15
Yaş
26
İsim
ONUR
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.6 Signo
Plaka
34ZP1710
Abi süper olur valla 2000 ibiza işte
 
Yazdığını yalnış anladım abi aracın modelini soruyorsun sandım cevapladim. bu araç için biraz zor sanki abı yedek parçasını bile maslak oto sanayi olmasa bulamayacagim
 

kirlisakal

Moderatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Yaş
45
İsim
Metin Emiroğullarından
Nereden
Manisa
Araç
Cordoba 1.4 TDI Stylance
Abi süper olur valla 2000 ibiza işte
 
Yazdığını yalnış anladım abi aracın modelini soruyorsun sandım cevapladim. bu araç için biraz zor sanki abı yedek parçasını bile maslak oto sanayi olmasa bulamayacagim
yedek parçası da var internette hepsi var...olmadı cıkmacı var
olmadı orjınali var servisde parca derdine neden düşüyorsun ki...
 
Abi süper olur valla 2000 ibiza işte
 
Yazdığını yalnış anladım abi aracın modelini soruyorsun sandım cevapladim. bu araç için biraz zor sanki abı yedek parçasını bile maslak oto sanayi olmasa bulamayacagim
maalesef piyasada yok...bauhausa dediğim yere gidin mutlaka oraya uygun bagaj havuzu bulacaksınız.tam olmasa bile kenarlardan az kısa kalabilir ama iş görür...baktın olmadı son care döşemeciye bagaja uygun yaptırabilirsiniz..hem daha uzun ömürlü olur
 
Üst Alt