ayna kapağı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

ayna kapağı

gallito

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
312
Beğeniler
65
#1
arkadaşlar ayna kapağı kolay sökülürmü ? bide onu boyasammı folyoylamı kaplasam bilemedm ne dersiniz?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
sökülür ama bilen tarafından kolay sökülür yoksa tırnakları kırılır..
velakin yerinde olsam boyatırdım..folyo da bi çözüm olur tabii ki..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4
serviste boyatsan bile cüzzi paralara yaparlar..
kapaklar ufak bişi zaten..
 

gallito

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
312
Beğeniler
65
#5
yok parasında diilm de hani kolay sökülebilen birşeyse alıp evde hem kaplamayı deniyim olmazsa kendim boyiyim die düşündüm :)
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#6
2-3 tane dıs tutuyodur muhtemelen,eskı kasaların aynaları kolay cıkıyodu,hafıften nazıkce kanırtarak deneyebılırsın ama ozel b yontemı varsa onu bılemem :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#7
abi kaplanmış çok ayna gördüm ilk deneyimin olucaksa kaplar takarsın sonra yine söktürmek zorunda kalırsın..kaplama işini hiç denemedim denemicem de.. :)
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#8
çok kolay aynaları sökmek.bende öğrendim görünce ama yinede hiç denemediysen serviste söktür derim.
eğer kendim kaplıcam dersen elin cidden yatkın olmalı.çünkü hayal edildiği gibi kolay değilmiş ben 1 ayna için 2 metre folyo harcadım :)
Aracın reginde olsun istiyosan tabiki boyat ama siyah yada farklı bir renk olucaksa folyo derim.
 

can

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,360
Beğeniler
2
#9
sökülmesi çok kolay aslında.ınce uclu duz bır tornavıdayla çıkartılabılır.ayna kapagıyla sabıt olan kısmın bırlestıgı yere sokup tornavıdayı parmagımızla tutabılcegımız kadar cıkartırsanız sökeblırsınız yavaş yavaş..

birde kaplama işine gelınce boyada olur kaplamada olur.iki türlüde sökmek lazım zaten.ama kaplama olacaksa kapagın kenarlarından iç kısma bır pay verın.yoksa soguk havada çekebilir folyo.ben kendım kaplamıştım benımkını bır tek o kenarda pay bırakmadıgım ıcın çekme yaptı.ama zor tabi kaplamak biraz pratik lazım.