Arka spoiler? ( ABT veya diğer markalar ) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Arka spoiler? ( ABT veya diğer markalar )

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında PATRON tarafından paylaşıldı.

  1. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    Arkadaşlar leon için arka spoiler lazım orjinal haricinde diğer spoilerler olabilir. Öncelik ABT'nin ve diğer markalarda olabilir. Nereden bulabiliriz özellikle abt yi nereden temin edebiliriz? Resim ve detay verirseniz sevinirim.
     
  2. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    oncelıkle sahıbınden e bakıcaksın sonrada Ebay e Serbay:)
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ABT'nin orjinal spoilerını düşünüyodum geçen sene hatta aracın üstünde de baktım hoşuma gitmedi..tasarımı iyi değil..aracın arkasından kötü duruyo..
    ABT dışında bi de Je var zaten benim bildiğim başka var mı TR'de..
     
  4. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Serbay, orjinal bodykitin makyajlılar için spoileri çok güzel bence, bir bakmanı tavsiye ederim
     
  5. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    sağolun arkadaşlar tavsiyeleriniz için, servisden bi abi aradıda müşterisi orjinal haricinde başka birşey istiyormuş bana sordu bende bu konuları ona yönlendireceğim :)
     
  6. comaa

    comaa
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    [​IMG]


    bu spoiler çok yakışıyo
     
  7. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    aynen ya benimde en çok ABT'nin spoileri hoşuma gidiyor.
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ABT kanadı takıp arkadan bakınca şapkanın önünü kaldırmış gibi bi ifade alıyo araba..
    önden bakınca fena değil ama profili çok yüksek..ABT kanadı alıp altını fiberle doldurtmayı düşünmüştüm ama nerdeyse 1K Lira'ya mal olucaktı bana..tamamen custom kanat yaparım daha diyip kapatmıştım..

    ama makyajlının kanadı şuan Leon için en iyi kanat..
    makyajlının.. :) ;)
     
  9. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    orjinal arka tamponlu halde iken orjinal makyajlı spoiler taksak sırıtırmı acaba ya? Birde resmi varmı makyajlının?
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    uymaz abi..

    sıra bi türlü gelmedi ben göya aylardır makyajlının kanadını makyajsız kasaya uyarlicam..
     

Sayfayı Paylaş