Aracım yağ yakıyor | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Aracım yağ yakıyor

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında seyyahımsı tarafından paylaşıldı.

Etiketler:
  1. seyyahımsı

    seyyahımsı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    3
    Arkadaşlar aracım 3000 km de yağ bitiriyor.artık çok moralim bozuluyor.küçük biryerdeyim tamirci de yok.ve 2 gündür zor çalışıyor.sizce sebebi nedir.araçta yağ akıntısı yok.
    --- Mesajlar birleştirildi, 17 Nisan 2016, İlk Mesaj Zamanı: 17 Nisan 2016 ---
    2006 stylance aracım 155 bin km de
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  2. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.066
    Beğenileri:
    5.306
    Ödül Puanları:
    113
    kaç no ne marka yağ kullanıyorsunuz aracın bakımsız kalmış olabilir.yağ filtreleri falan bunlar önemli aksamlar...eksiltme yapmış eksiltirken de bitiriyor yağınızı :) buna cok faktor var.motor isteyebilir,sekmanlardan olabilir,yanlış yağ kullanıyor olabilirsiniz,ince yağ sızıntısı var farkında değilsiniz kecelerden,tıpayı kontrol ettirin.yağların eksiltiğini duydumda bitirdiğini ilk kez sizden duyuyorum..2 gundur zor çalışıyor bozulmuş değişmesi gereken yerler olabilir.en kısa zamanda servise gidin
     
  3. seyyahımsı

    seyyahımsı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    3
    En Son bosch servisinde yağ koyduk 10 binlik.3 binde bitti.sonra burdaki dandik bir tamirci yağ koydu lamba yandığı için oda 2500 de bitti.çubuğu cekince hic yag yoktu.araçtan mavi duman gelmiyo gibi.aracımı yeni aldım.sekman larda arıza varsa heralde iyi bi kazık yedim hocam:)
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  4. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.066
    Beğenileri:
    5.306
    Ödül Puanları:
    113
    az evvel motor yağ markası ve numarasını sordum.bilmeyerek değişik değişik yağlara maruz kalmış olabilir motor.senın aracın motor yağı 5-30 mobil esp formuladır.bunu tavsiye ediyoruz ve kullanıyoruz.vw seat vag motor normlarına uygun yağ kullanacaksınız. kendi aracımın motorunda en ufak bırak bitmesi eksiltmiyor bile...bu şekilde sürekli kullanım sonucu motoru elinize almanız an meselesi...yenı teknolojı yağ değişiminlerde artık tıpa açılmıyor,alttan akıtılmıyor.vakkumla cekilerek on numara değişim sağlanıyor.
    şimdi bu yağı nerden yiyor nerden gidiyor anlamak için servise gitmenize tavsiye ederim.ya da arac ekpertizi yapabilir motor durumunu öğrenebilirsiniz vs...şimdi şudur diye nokta atışı yapamayız cunku durumun vahim :)
     
  5. seyyahımsı

    seyyahımsı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    3
    Eyvallah hocam yağın markasını bilmediğim için söyleyemedim.sanırım büyük bir sorun var.
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  6. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.066
    Beğenileri:
    5.306
    Ödül Puanları:
    113
    markasından cok numarası önemli,marka da önemli :) en kısa zamanda özel ustaya baktırın, bu şekilde çözülünceye kadar kullanmayın
     
  7. seyyahımsı

    seyyahımsı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    3
    Bir 130 km yol yapıp erzincan merkeze gitmem gerekecek.inşallah yolda skinti yaşamam. Çok teşekkürler yardımların için hocam
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  8. hakan84

    hakan84
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    oncelikle gecmis olsun.
    aracin kmsini kontrol ettir.
    km dusmus olabilir.
    veya orjin olub hararet veya cok sikistirilmis ta olabilir.
    acizane birkac fikir vericem ama %100sonuc vermeyebilir.
    oncelikle arac calisirken yag dolum kapagini ac ufleme varmi yokla elinle sonra kapaktan yag atma yapiyormu.
    onu kontrol et.
    sonra yag olcum cubugunu kontrol et oradanda duman is vs.geliyormu diye kontrol et .bunlar kompresyon kacagi ile ilgili ip ucu verebilir.
    birde egzoz dumanini konrol et yuksek devirde kontrol et.. duman rengi cok onemli siyahmi mavimi grimi.
    eger isler kotu ise 10 /40 vs. kalin yag at araca sat gitsin.
    motor yaptirmak seni cokbuyuk kulfete sokar.
    zamaninda benimde basima gelmisti.
    ondsn sonra 2. ele tovbe ettim.
    tekrar gecmis olsun.
     
  9. safaks

    safaks
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Aracta lpg varmi ? Mobil marka 10 40 yag koymani onerirrim. Yag filtresiyle beraber degistir. Redline da cok basmadan dene bakalim. Eksiltmede azalma vs varmi? Birde motorun ust kapaginin oldugu kisimdan contalardan yag kacirma ihtimali varmi? Kontrol edermisin.
     
  10. seyyahımsı

    seyyahımsı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    3
    --- Mesajlar birleştirildi, 18 Nisan 2016, İlk Mesaj Zamanı: 18 Nisan 2016 ---
    Çok teşekkürler arkadaşlar. Araçta yağ kalmıyor yani tamamen bitiyor.garip değil mi;) dediklerini deneyeceğim. Yada en iyisi satmak.
    --- Mesajlar birleştirildi, 18 Nisan 2016 ---
    İyi bir servise goturemiyorum mahrumiyet bölgesinde yaşıyorum. Artık yavaş yavaş gitmem gerekecek
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş