Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

ankara chip tuning

Konu, 'Tuning' kısmında CUPRA BOCANEGRA tarafından paylaşıldı.

  1. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA SCW Üyesi

    539
    189
    43
    Merhaba arkadaşlar aracıma chip tuning yaptırmak istiyorum ankara da tavsiye edebileceğiniz yer var mı bu konularda bilgim yok booster performance diye biyer buldum 105 hp den 115 hp ye çıkıyo torkda 153 den 165 e çıkıyo fiyatta 650 bu kadar artış için değer mi sizce şimdiden teşekkürler
     
  2. skeaptar

    skeaptar SCW Üyesi

    258
    67
    28
    orjinal iyidir uğraşma öyle şeylerle motorun ömrünü kısaltacan kardeşim:seat
     
  3. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Abi boş işler ya uğraşmayın motora çok zararlı verimli çalışmadan sonra 150 bin km ye gelince yokuş çıkamaz hale geliyor motoruda bir güzel değiştiriyonuz . En iyisi orjinaliyle :seat
     
  4. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Turbosuz arabada Chip olayına karşıyım karşılıksız masraf..
     
    Bunu beğendi. Onu_R1_ bunu beğendi.
  5. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA SCW Üyesi

    539
    189
    43
    Yüksek kilometrelerde sorun çıkartıyomuş sanırım benim araç daha 25.000 km de doksan bin km ye gelmeden satmış olurum zaten :)
     
  6. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA SCW Üyesi

    539
    189
    43
    Bu kadarcık artış için değmez diyosunuz yani
     
    Bunu beğendi. Çöllü bunu beğendi.
  7. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    kardeşim 1 ay bekle yapıcam chip ini:)
     
    CUPRA BOCANEGRA ve Onu_R1_ bunu beğendi.
  8. 06 levent 534

    06 levent 534
    Administrator

    8.963
    1.169
    113
    :) :) :)
     
    Bunu beğendi. RedLine bunu beğendi.
  9. Onu_R1_

    Onu_R1_ SCW Üyesi

    305
    170
    43
    Turbosuz araçlara yapmaya değmez diye düşünüyorum:seat
     
    Bunu beğendi. Çöllü bunu beğendi.
  10. kaanoksuz

    kaanoksuz SCW Üyesi

    3.097
    1.288
    113
    Ben olsan girmem o konulara :eek:key:
     
    Bunu beğendi. Çöllü bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş