aksesuar fiyatlarından emin olamadım kazıklanıyormuyum. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

aksesuar fiyatlarından emin olamadım kazıklanıyormuyum.

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında Fdu49fr tarafından paylaşıldı.

  1. Fdu49fr

    Fdu49fr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    yan marşpier, ön arka difuzor, spoiler montaj dahil 1200tl
    aibach 3cm yay 750 tl
    çift çıkış egzoz hava cıkıyor yani çalışıyor ama ses ayni 550tl
    ön sislere zenon 500 tl

    bunların hepsi montaj dahil ekstra işcilikler içinde aynaları tampınları falan boyancak nasıl uygunmu pahalımı
    --- Mesajlar birleştirildi, 1 Eylül 2016, İlk Mesaj Zamanı: 25 Ağustos 2016 ---
    YOK MU İLGİLENEN :) VERDİM SİPARİŞLERİ ARTIK KAZIKLANDIMMI DESEM DAHA DOĞRU OLUCAK
     
  2. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    93
    sis pahalı geldi bana
     
  3. kfy

    kfy
    DANIŞMAN

    Mesajlar:
    12.940
    Beğenileri:
    5.480
    Ödül Puanları:
    113
    hepsine 2500 ver
     
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  4. Emree3825

    Emree3825
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    316
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    43
    fiyatlar uçuk difizör marşpierler plastik mi fiber mi ? sisler xenon 500 lira neymiş öyle
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  5. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.714
    Beğenileri:
    5.649
    Ödül Puanları:
    113
    rekabet çok ,ürün bol fiyatlar bu yonde ilerliyor...selbest piyasa gönlün neye ısınırsa
     
  6. LKTN

    LKTN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.043
    Beğenileri:
    749
    Ödül Puanları:
    113
    Hocam ben çift çıkış egzoza 350 tl verdim. Difüzörü de 120 tl ye aldım. Ön lip de 80 tl ye alındı. Spoiler ve marş yok. Sanki biraz pahalı gibi geldi...
     
    Bunu beğendi. MKO bunu beğendi.
  7. kepirlikerem

    kepirlikerem
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Fiyatlar cidden çok değişken. Ön lip 65-150 lira arası, arka difüzör 85-200 arası değişiyor. Bu fiyat farklılıklarında malzeme farkı var mı acaba ? Hepsi 1. Kalite vs yazıyor
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  8. msercanbozan

    msercanbozan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    ben dun yan marşpier, ön arka difuzor, spoiler montaj dahil 550 tl verdim kanka sen biraz daha arastir derim parcalarin hepside fiber ve kaliteli idi
     
    stilserkan ve kepirlikerem bunu beğendi.
  9. Fdu49fr

    Fdu49fr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    Kalite olarak plastik fiberden daha iyi de .. Ben siparişleri verdim :( egzozu cok araştırdım konyada hep pahalı iş zevke düşünce herkez paragöz oluyor sislere aynen bende pahalı buldum
    Difuzorler spoiler marşpiyerler ayna boyası tampon boyası mat siyah boyama dahil 1200 tl takımı falan dahil .
    Geç kaldık acele ettik. Bide bu işin en güzel tarafı arabayı sabah bırakcam akşam alcam yani hiç oraya git şuraya git yapmıycam biyerden daha fiyat aldım 2800 gibi tutuyordu ama hepsi farklı yerlerden
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  10. burakdlkra

    burakdlkra
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Ön lip 20 ₺
    Difüzör 100 ₺
    Spoiler 150
    marşbiyel 110
    Dp + warex 63 lük düz boru 2000 ₺ çift çıkış egzos

    Spor yay alıcağına 500 ₺ başaran Coilover al
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi

Sayfayı Paylaş