-48- Geçmiş Olsun | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

-48- Geçmiş Olsun

Konu, 'Sohbet' kısmında GRKMSRGL tarafından paylaşıldı.

  1. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.241
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    Arkadaşlar Varol abi bugünöğle saatlerinde sanırım yediği yada içtiği birşeyden dolayı hastalanmış ve acilde serum takılmış kendisine buradanda geçmiş olsun diyoruz.

    Ogün ve ben bu rahatsızlığın dün geceki taksi yolculuğundan olduğunu düşünüyoruz Mabalı günahı boynuna:eek: Saygıyla tekrar geçmiş olsun diyoruz:(
     
  2. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    Geçmiş olsun varol abi :(
     
  3. skymz

    skymz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.576
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    83
    Geçmiş olsun, acil şifa dileklerimle..
     
  4. Nusret

    Nusret
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.538
    Beğenileri:
    335
    Ödül Puanları:
    83
    Geçmiş Olsun Acil Şifalar...
     
  5. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.042
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    aboo geçmiş olsun abii napıoz akşam ozaman planda degişiklik varmı
     
  6. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.425
    Beğenileri:
    1.444
    Ödül Puanları:
    113
    gene çok yemiştir kesin kebapları geçmiş olsun
     
  7. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.042
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    yeni konuştum eve dinlenmeye gidio abim biraz dinlenicem dio
     
  8. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.942
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Geçmiş olsun Varol abim bu ara sana çok nazar değiyo hayırdır inşallah:confused:
     
  9. PORO

    PORO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.438
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    83
    geçmiş olsun Varol abi
     
  10. Ali

    Ali
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.660
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    83
    Geçmiş olsun..Allah acil şifalar versin..
     

Sayfayı Paylaş