45.000 Bakımı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

45.000 Bakımı

Konu, 'Sohbet' kısmında digiersoy tarafından paylaşıldı.

  1. digiersoy

    digiersoy
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.672
    Beğenileri:
    643
    Ödül Puanları:
    113
    Üstadlar merhaba bu cuma antalya'ya gitmeyi düşünüyorum bu arada aracım km 44.000 geldi gitmişken 45.000 bakımını antalya başaran da yaptırayim diyorum da 45000 bakımda neler yapılıyo ve fiyat ne çıkarki varsa bilgisi olan paylaşsın lütfen :)
     
  2. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.818
    Beğenileri:
    5.407
    Ödül Puanları:
    113
    filitreler,yağ,v kayışı ve bujiler 400,civarı olması gerek ersoyum.Fakat Antalyada her işin öncesi var.önce dujjj:)her şey gönlünce olsun.
     
    Bunu beğendi. 3 kişi bunu beğendi.
  3. Absolut

    Absolut
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.093
    Beğenileri:
    2.407
    Ödül Puanları:
    113
    Nerde yaptırmayı düşünüyorsun bakımını ??
     
  4. digiersoy

    digiersoy
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.672
    Beğenileri:
    643
    Ödül Puanları:
    113
    Önce dujj abim :)) sonra servis


    Üstad antalya başaranda düşünüyodum bi kaç abie sordum daha gerek yok dediler :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. skeaptar

    skeaptar
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    258
    Beğenileri:
    67
    Ödül Puanları:
    28
    dujj:):):):)
     
  6. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Engin abi(24) yanılmıyorsam 45 bin bakımını daha yeni yaptırdı...İstersen onunla bir görüş başkan...Antalyaya selam,dep depe devam.. :zipla :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş