Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

400km/h(+) Kazası..

Konu, 'Video' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
  2. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Kafes sayesinde hayatı kurtulmuş.
     
  3. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    hiç birşey olmadı adama ne güzel :)
     
  4. akin

    akin SCW Üyesi

    1.868
    91
    48
    adamın +400 le kafası kopar, 7 parçaya ayrılır diye bekledim ama hiç bişe yok..ne güzel..
     
  5. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Hızı nerde yazıyodu ben göremedim ???
    Ama illaki hızlı gidiyodur iyi kurtulmuş
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    tuz üstünde rekor peşinde koşan bi araba sonda gösteriyo zaten..
    videonun altındaki linkte de bilgi var..
     
  7. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Şanzıman oranları uzun bayaa :)
     
  8. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    400lük bi kaza gibi gelmedi bana ama gerçekten adama hiçbişey olmadı hıza göre az darbe aldı gibi geldi bana ama bilemeyiz tabi....
     
  9. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.662
    2.361
    113
    valla hiö sanmıyorum 400 km hızla oldugunu bu kazanın...
     
  10. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    su videoları bitürlü göremiyorum ..
     

Sayfayı Paylaş