Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

34 EL 2893 - sonunda yükleyebildim resimleri :)

Konu, 'Üye Otomobilleri' kısmında abd_aslan tarafından paylaşıldı.

  1. abd_aslan

    abd_aslan SCW Üyesi

    100
    13
    18
    IMG_0329.jpg IMG_0327.jpg IMG_0328.jpg x2.jpg
     
    Bunu beğendi. carloss bunu beğendi.
  2. Nusret

    Nusret SCW Üyesi

    1.540
    335
    83
    Allah kaza bela vermesin kardeşim güle güle kullan.Yükleyebilmişsin resimleri eline koluna sağlıkta yanlış yere yüklemişsin Üye Otomobilleri kısmında olacaktı mod arkadaşlar taşıyacaktır o bölüme.
     
  3. abd_aslan

    abd_aslan SCW Üyesi

    100
    13
    18
    eyvallah kardeşim. yükledim ya ona da şükür :):) mod abiler taşımazsa bide orda açarız :)
     
  4. gulerokan

    gulerokan SCW Üyesi

    234
    146
    43
    kardeşim maşallah, allah kaza bela ceza vermesin, tekerine taş değmez inş:)
     
  5. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    Tabanın düz bassın çiziksiz günlerin olsun...taşındı.
     
  6. abd_aslan

    abd_aslan SCW Üyesi

    100
    13
    18
    okan kardeşim sağolasın güzel dileklerin için. Allah sana da kaza bela vermesin...
     
  7. abd_aslan

    abd_aslan SCW Üyesi

    100
    13
    18
    cezmi abi sağolasın dileklerin ve taşıma için :)
    resimleri 4-5 günde anca yükledim konuyu taşımak 1 ayımı alırdı herhalde :eek:
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  8. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    allah kaza bela göstermesin inşallah
     
  9. abd_aslan

    abd_aslan SCW Üyesi

    100
    13
    18
    eyv. yekta abi aynı temennileri diliyorum sizler için.
     
  10. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    kazasız belasız inş:D
     

Sayfayı Paylaş