Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

205/40/17 lastik arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında koray.cano tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    arakdaşlar 17'' lik jant alıcam çarşmaba günü ama ona uygun lastik almam lazım. alıcağım lastıkte 205/40/17 olucak ama sıfır almak şaun ıcın dşünemiyorum küresel krızden dolayı suanlık alamıyorum :) eğer bir tanıdıgı olan yada satan varsa 2.el yada çıkma temız kullanılmıs çok sevinirim .. yardımlarınızı beklıyorum :)
     
  2. Karaduman

    Karaduman SCW Üyesi

    315
    1
    18
    bizim burdaki lastikçiye sordun mu?
     
  3. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    onada sorucam yrn başkan :)
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    koray ne kadara kadar düşünüyorsun fiyat olarak
     
  5. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    abi zorlarsam 150-200 tl ye kadar düşünüyorum 4 tane çıkma .. ama onun haricinde sıfır fıyatları aldım tanesı 110 ila 150 arası değişiyor buda ortalama 450-600 gbi bir rakam yapıyorkı oda suan ıcın ımkansız :)
     
  6. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    yok ben de sıfır 650 liraya aldım 4 tane ama 225/45/17..

    bende iki tane nerdeyse yeni diyebileceğim çıkardıklarım var ama ölçüleri sana uymuyor yazdığım ölçülerle aynı başka isteyen olursa araya kaynadım..bir arkadaşım var rot balanscı aslında eski öğrencim..ona bir sorayım..ama ölçülerde orada hiç gözüme çarpmadı oradı..cevap gelince sana iletirim face den de yazarım
     
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    koray söledim yarın bakacak heber verecek..
     
  8. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    tamam varol abim tşk ederim :) çarsamba gunune kadar sürem var haberleşiriz..
     
  9. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    sordum olumsuz yanıt aldım başkan :(
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş