Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2.el Seat leon 1.2 Tsi ilan hakkında

Konu, 'Arıyorum' kısmında murat121 tarafından paylaşıldı.

  1. murat121

    murat121 SCW Üyesi

    4
    1
    3
    Bunu beğendi. Leonm@nia bunu beğendi.
  2. cetox

    cetox SCW Üyesi

    43
    12
    8
    Sıfır alman daha mantıklı, ben de ayni aracı sipariş verdim led far yok, mayıs ayında gelecek. 49300 TL ye anlastim,fiyat artmazsa inşallah alicam. led far da 4bin lira.
    2 yıllık arabaya verilmez o para. Sıfır al kafan rahat olsun.
     
  3. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    konu açarken konu ismi cümle-soru tarzından kaçınalım.forumu basitleştirmeme adına konu yeniden düzenlenmiştir gereken yere taşınmıştır...alacanız araç şimdiden hayırlı olsun bu işler nasip kısmet işidir...tşkler.
     
    Bunu beğendi. H.G.Koçer bunu beğendi.
  4. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Sıfır almak daha mantıklı. Sıkı bir pazarlık yapmak lazım
     
  5. KaQs

    KaQs SCW Üyesi

    107
    167
    43
    Okadar paraya kiyiyorsun azcik daha kiyacaksin sifir arabanin kokusunu alacaksin bindikce mis gibi kafan rahat olacak hayirli olsun
     
  6. m_oslu

    m_oslu SCW Üyesi

    105
    112
    43
    arkadaşlar hep alıcı gibi konuşuyorsunuz, birde satıcı gibi düşünün, kendi aracınız için ne fiyat isterdiniz, 49900 sıfır fiyat 4000 de led koyun 53300 yapıyor, 2 model aşağısı 6800 fark artı sipariş bekleme, bence iyi
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  7. Kara Kuzay

    Kara Kuzay SCW Üyesi

    128
    111
    43
    Vay be ne arabaymis bizim araçlar iyi pirim yapiyormuş harbiden
     
  8. bora55

    bora55 SCW Üyesi

    1.686
    839
    113
    Bu seçim işi cepteki paraya bakar...
    Bu aracın aynısı 54 bin...
    Bu araç 46.500...
    Arada 7.500 lira var...
    Zaten cepte o kadar para olsa bu seçim sorusunu sormazdınız...
    Eğer araç temiz ise ben alırdım.
    Hele de aradaki farkı kredi çekip ödeyecekseniz bence bu ilandaki araç alınır
     
  9. H.G.Koçer

    H.G.Koçer SCW Üyesi

    331
    214
    43
    önerim 0 km led paketsiz sunrooflu al 2.elde inanılmaz fark ediyor sunroof.
     
    Bunu beğendi. m_oslu bunu beğendi.
  10. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Eğer kazası yoksa bence alınır... 0 alsanda anında 5k lira zararın oluyor zaten... Şimdiden hayırlı olsun...
     
    Bunu beğendi. m_oslu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş