Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

100 liraya 500 km

Konu, 'Sohbet' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    arkadaşlar bir kere aldım bir daha düşünmüyorum ama veriyi de yazmadan edemedim..
    almış olduğum 100 liralık benzinle ile 500-520 gibi km yaptım
    yani 38 litreyle 500-520
    192-200 kuruş oluyor onun sebebi de ucuz olmasından ama anlamadığım litre bazında yüksek çıktı yada ben yanlış hesapladım
     
  2. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    ben bu kurus hesaplarından anlamam ama sakın kullanımda ne yakıyosun abı sen ?
    Ben satana kadar en son rekorum ıstanbul ıcınde bayagı kastırarak 7 lıtreye dusurmustum.Uzun deneyımım pek olmadıgı ıcın kendı arabamla uzunda ne yakar bılmıyodum ama arkadasım 1.6 16V ıle bodruma gıderken 6.3 e kadar dusurmustu kı lpg lıydı b de,benzınden daha cok yakar lpg de.
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    bende gösterge yok..tahmini yakın hesaplar yapabiliyorum..
    bir keresinden istanbuldan shell den fulledim..50 lt 880 km gelmiştim ama kanser oldum..genelde 50 litre ile 600 gibi şehir içi..hoş bu aralar arttı onu anlamadım belki de filtredendir..
     
  4. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    7.6 lt/100km ŞEhir içi için düşü, şehir dışı için yüksek, sanırım karma.
     
  5. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    yok şehir dışı sayılmaz..karma diyebiliriz..bir kısmı antep şehir içi diğeri antep-nizip araso otoban..ama 4500 devir ortalamsı ile 130-140 gibi hızla..tabi yer yer 5500-6000 devirler de var..
    7.6 litre de iyi o zaman milltet 10-11 litrelerden bahsediyor ben istanbulda bile 8 ortalama ile şehir içi dolşıyordum onda gene 3500-4500 devirlerde
    o zaman demek ki rekorum 5.3 litre imiş
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Sehırıcı 2500-3000 arasında guzel vıtes degısımlerı ıle ıktısatlı oluyor.Arabanın tam ufaktan gıtmeye basladıgı devırler cunku.Sehırıcı max hızım 70-80 arası oluyordu benım o durumdada yıne yakıs olarak dedıgım degerlerı yakalayabılyodum,bakım durumu nedır arabanın suan varol abi
     
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    öyle kullandığım da oluyor.. şehir içinde hız sınırı neyse onu geçmem sadece işte bazen devire takılmıyorum yani küçük viteste de kullandığım oluyor..
    bakım durumu..her şey zamnında yapıyorum..
    91 bin de aldım triger seti değiştirdim
    fren balataları değiştirdim..diskleri taşlattım
    aldıktan sonra antepe gelince serviste baskı balatayı değiştim
    benzin filtresi değiştim polen iki kere değişti..yağ 102500 de mobil1 10-40 fully sentetik ile değişti ilave motorsilk koydum
    antifrizi 105 binde koydum..full antifriz..mavi olandan onu doğru mu yaptım bilmiyorum
    hava filtresi açık onun daha zamanı gelmedi ama değişiminde hava tutup onu da bir şöylesine temizledim..yıkama işi yapmadım
    bujileri 102500 de değiştim aldığımda durumu iyi demişlerdi
    sadece istanbula gelince bir daha değiştireceğim..burda bosch 3 tırnak bulabildim iridyum yada platin yoktu..belki antepde vardır ama inmedim..20 mi 40 tl mi ne verdim..
    şimdi de şanzıman yağını değiştireceğim onun için ineceğim antep mobil bakacağım çünkü..
    elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum
    MaşeALLAH diyeyim kendi kendime.
    eğer unuttuğum bir şey varsa şunu yaptın mı diye sorarsan sevinirim:)
     
  8. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    öyle kullandığım da oluyor.. şehir içinde hız sınırı neyse onu geçmem sadece işte bazen devire takılmıyorum yani küçük viteste de kullandığım oluyor..
    bakım durumu..her şey zamnında yapıyorum..
    91 bin de aldım triger seti değiştirdim
    fren balataları değiştirdim..diskleri taşlattım
    aldıktan sonra antepe gelince serviste baskı balatayı değiştim
    benzin filtresi değiştim polen iki kere değişti..yağ 102500 de mobil1 10-40 fully sentetik ile değişti ilave motorsilk koydum
    antifrizi 105 binde koydum..full antifriz..mavi olandan onu doğru mu yaptım bilmiyorum
    hava filtresi açık onun daha zamanı gelmedi ama değişiminde hava tutup onu da bir şöylesine temizledim..yıkama işi yapmadım
    bujileri 102500 de değiştim aldığımda durumu iyi demişlerdi
    sadece istanbula gelince bir daha değiştireceğim..burda bosch 3 tırnak bulabildim iridyum yada platin yoktu..belki antepde vardır ama inmedim..20 mi 40 tl mi ne verdim..
    şimdi de şanzıman yağını değiştireceğim onun için ineceğim antep mobil bakacağım çünkü..
    elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum
    MaşeALLAH diyeyim kendi kendime.
    eğer unuttuğum bir şey varsa şunu yaptın mı diye sorarsan sevinirim:)
     
  9. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    masallah gereklı seylerı yapmıssın abı zaten :) Hava fıltresıne b el at ıstersen ne kullandıgını bılmyorum ama yaglı tıpse b Aemle degıstır onu oyle dene yada elımdekını kullancam dıyosan ıyıce b temızle suya sokup sonra solısyonunu flan sur tak.Fıltre de kırlı olabılır onunda etkısı olur.B de senın arabada stock jant yoktu galba yanlısım var mı ? ben stock 15 lerı kullanıyordum.Yakıt konusunda jantta fark ettırır en nıhayetınde
     
  10. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    2500 devirler gayet verimli ve sakin benzinliler için.
     

Sayfayı Paylaş