İstanbulda Tayin için nereler seçilir? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

İstanbulda Tayin için nereler seçilir?

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#1
Merabalar sevgili scw ailem, istanbul tercihim ile ilgili varsa bildiğiniz yer ve okullar görüşlerinize başvurmak istedim yardımlarınız için çok teşekkür ederim...
ıstanbul.JPG
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,086
Beğeniler
5,559
Yaş
54
#2
Beykoz ve tuzla derim peşine sultanbeyli,,bağcılar ve çevresi sana ne kadar yarar bilemem
 

Duvi

Kayıtlı Üye
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
2,320
Beğeniler
1,499
Yaş
35
#3
selçuk avurpa yakası için orda oturan arkadaşlar yönlendirmede bulunurlarsa daha iyi olur...Kendi işyerim sultanbeylide ve listedeki okul sultanbeylinin yukarı mahallelerinden birinde,pek tavsiye etmem karsdan pek farkı olmaz zaten karsın yarısı sultanbeylide:)) doğu ve guneydoğudan göç almış bir megaköy diyebiliriz,egitim seviyesi düşüktür malesef..Sıkıntılı olabilir ama listede gördüğüm anadolu yakasından beykoz ve tuzla var eger anadolu yakası dersen cezmi abinin dediği gibi önce beykoz sonra tuzla..Beykoz istanbulun içinde kanaatimce kurtarılmış bölge..Sessiz dingin mistikdir.Deniz kenarı ama kiralar vs önem arzeden şeyler tuzlada istanbulun içine nazaran biraz dışarda kalan bölgedir ancak istanbulda mesafe kavramı olmadığı için yaşanılacak yerlerden biridir..Kira rakamları uygun seviyelerde site tarzı guvenlikli yerlerde mevcuttur...Hatam varsa arkadaşlar düzeltsin,biraz uzun oldu ama inşallah yardımcı olabilmişimdir...
 

Birkan6161

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
646
Beğeniler
181
Yaş
27
#4
Beyoğlu ve Sarıyer elit güzel bir yerdir.

Bağcıları, Esenleri direk eliyorum :)

Küçükçekmece yazan yerlerde Altınşehir ve İkitelli.. Allahın unuttuğu yerler diye tabir edebiliriz.

Güngören olabilir. Fakat okul güngörende olup güngörende minibüsle 5 dakika mesafede olan yaylada oturmanızı tavsiye ederim daha elit bir yerdir.

Diğer yerler hakkında bilgim yok.

Bu arada bende yayla diye bahsettiğim yerde oturuyorum. Bahçelievler ilçesine bağlıdır. Araştırabilirsiniz..

Sıralamam ;

1) Sarıyer
2) Beyoğlu
3) Güngören

Fakat ev falan tutacaksanız ya da alacaksanız sarıyer beyoğlu tarafı ağır kaçar en mantıklısı güngören ve çevresi olur orta halli biri için..
 

cuprali

Kayıtlı Üye
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
2,465
Beğeniler
1,701
Yaş
44
#5
selçuk kardeş bana soracak olursan beykoz derim anadolu yakasında oturduğum içinmi bilmem ama avrupa yakası bana karışık geliyor 22 senedir avrupa yakasında çalışır anadolu yakasında otururum daha sakindir nüfus karşıya nazaran daha azdır bide anadolu yaaaaa.beykozda çalışıp pasabahçe cengelkoy kavacık beylerbeyi anadolu hısarı (tabii sahil değil biraz daha üst kısımlardan bahsediyorum) civarında oturabilirsin.sultanbeyli için ulvi nin söylediklerine aynen katılıyorum.tuzla dersen istanbulun izmit sınırı gebze pendik darıca bayramoğlun da oturabilirsin benim fikrim bu şekilde gel gel istanbula gel buluşmalar bir kişi daha kazansın

- - - Mesaj Birleştirildi - - -

selçuk kardeş bana soracak olursan beykoz derim anadolu yakasında oturduğum içinmi bilmem ama avrupa yakası bana karışık geliyor 22 senedir avrupa yakasında çalışır anadolu yakasında otururum daha sakindir nüfus karşıya nazaran daha azdır bide anadolu yaaaaa.beykozda çalışıp pasabahçe cengelkoy kavacık beylerbeyi anadolu hısarı (tabii sahil değil biraz daha üst kısımlardan bahsediyorum) civarında oturabilirsin.sultanbeyli için ulvi nin söylediklerine aynen katılıyorum.tuzla dersen istanbulun izmit sınırı gebze pendik darıca bayramoğlun da oturabilirsin benim fikrim bu şekilde gel gel istanbula gel buluşmalar bir kişi daha kazansın
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#6
hayırlısı olsun bakalım selçuk acıldımı ildışı atamaları...
 

WeLeT

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
591
Beğeniler
81
Yaş
24
#7
Ben Güngören'de oturuyorum abi Esenler ve Bağcılar'a yakınım..Okulları pek bilmem ama semtler hakkında az çok bilgi verebilirim..Esenler ve Bağcılar biraz serseri kesime yönelik öyle çok abartı değil ama hiçde yok değil..Güngören'de ise çok nadir..Eğer başka okul seçebilme imkanın filan varsa İncirlibahçe olabilir Şiir Mektebi olabilir kendi ilkokulum..Bunların dışında kafana bişey takılırsa herşeyi sorabilirsin abi..
 

batum

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
453
Beğeniler
115
#8
selçuk hocam başakşehir dicem kesinlikle güzel sessiz temiz yeni yerler herşeyi mevcut ama ordaki okula baktım "hacı ali osmangül okulu" şahintepede başakşehir bahçeşehir arasında kalan pekte tavsiye edemicem semt malesef. ama başakşehir yada bahçeşehirde oturcaksan bizim buralar çokgüzel arası 10-15 km. okul ile bahçeşehir 5 km falan. yeşili, göleti, çocuk parkları, otoparkı, güvenliği olan yerler.. ikinci seçenekte ordan ya sarıyer yada beyoğlu seçerdim.
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,086
Beğeniler
5,559
Yaş
54
#9
şehir içlerine sözleşmelimi atıyorlar sizlerele buralar kalıyor
 

mateach

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
208
Beğeniler
22
#10
eşimin tayini de zübeyde hanım esenyurda çıktı...sizin içinde hayırlısı olur inşallah...

- - - Mesaj Birleştirildi - - -

eşimin tayini de zübeyde hanım esenyurda çıktı...sizin içinde hayırlısı olur inşallah...