son

  1. kezman324

    1.2 ibiza egzoz

    1.2 tsi dsg ibiza kullanıyorum, biraz daha ses alabilmek için son susturucuyu çıkarttırdım fakat hissedilir bir performans düşüşü oldu özellikle kalkışlarda ama sesten çok memnunum. Performans kaybı yaşamadan aynı sesi nasıl alabilirim, chip veya egzoz sistemini değiştirmek dışında, daha...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt